به گزارش رکنا، در اواخر سال 96 مردی به نام حامد در نقش وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری از طعمه هایش کرد. وی با وعده مهاجرتی و دریافت ویزای کانادا به همراه وام پول زیادی از آن ها گرفت و ناپدید شد .

از میان طعمه های این شیاد زنی به نام مینا برای پس گرفتن مدارک و چک خود از حامد به تعقیب و مراقبت زیادی پرداخت تا این که خانه مرد کلاهبردار را پیدا کرد و با کلید یدک توانست داخل خانه شود و این درحالی بود که پلیس را درجریان قرار نداده بود.

همزمان حامد که متوجه حضور فردی غریبه در غیاب خود در خانه اش شده بود، از ترس این که پلیس مخفیگاهش را پیدا کرده است در اسفند 97 ایران را ترک کرد و گریخت.

مینا پس از آگاهی از فرار حامد به کشور ترکیه با هویت ساختگی با دیگر طعمه های مرد شیاد تماس می گیرد و به آنان پیشنهاد می دهد در ازای پرداخت پول مدارک و اسنادشان را به آن ها برگرداند تا به این طریق هم اسناد را به آنان بازگرداند و هم ضرر مالی خود را جبران کند.

مینا که سرقرار با طعمه هایش توسط ماموران اداره 14 پلیس آگاهی تهران بازداشت شده است، در بازجویی ها گفت: با حامد برای انجام امور مهاجرتی آشنا شدم، او همیشه در قرارهای کاری با ظاهری بسیار آراسته و آرم مربوط به کانون وکلای دادگستری حاضر می شد و طوری وانمود می کرد که صاحب چند شرکت و کارخانه است و به راحتی می تواند امور مربوط به ویزا و مهاجرت مرا به سرانجام برساند.

اما با گذشت زمان متوجه فریبکاری او شدم و تصمیم گرفتم برای پس گرفتن مدارکم اقدام کنم.

وی افزود: برای جبران ضرر مالی خود فکر فروش اسناد و مدارک به شکات به ذهنم رسید که در قرار ملاقات با مال باختگان توسط پلیس دستگیر شدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟