حجم ویدیو: 3.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش گروه حوادث رکنا، فیلمی از ضرب و جرح یکی از سارقانی که سعی کرده بود از دو ستاره فوتبال انگلیس دزدی theft کند، منتشر شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی میرور، از یکی از تبهکارانی که سعی کرده بودند از دو بازیکن تیم فوتبال آرسنال دزدی کنند، در حالی که در زندان Prison توسط یکی از هم سلولی‌هایش مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، فیلمبرداری شده است.

این فیلم دو دقیقه‌ای اشلی اسمیت را نشان می‌دهد که در حالی که در داخل سلول خود روی زمین افتاده است به طور مکرر به صورتش مشت می‌خورد.

نشریه آنلاین میرور تصمیم گرفته است این فیلم شوکه کننده را ویرایش کند تا از میزان وحشی‌گری این صحنه که سه شنبه گذشته اتفاق افتاده بود، بکاهد. این خلافکار حرفه‌ای تقریبا یک چشم خود را در این ضرب و جرح از دست داد.

در این فیلم نشان داده می‌شود که وی به مهاجمی که او را به دزدی از مادر دوستش متهم می‌کند، التماس می‌کند که دست از کتک زدن او بردارد.

اسمیت, ۳۰ ساله، در حالی که خون از سر و رویش سرازیر است فریاد می‌زند: نمی توانم ببینم، من این کار را نکردم. به خدا قسم می‌خورم من نبودم.

مهاجم نیز پاسخ می‌دهد: اگر یک اسم به من ندهی، می‌میری.این فیلم در زندانی Prisoner در شمال لندن با تلفن همراهی که به صورت قاچاقی وارد زندان شده بود، گرفته شده است.

یک روز پس از این حمله، اسمیت با زخم‌های بخیه زده شده، در حالی که حوله‌ای دور سرش پیچیده شده بود از طریق ارتباط ویدئویی در دادگاه حضور یافت و به جرم Crime خود برای سرقت Stealing از دو ستاره تیم فوتبال آرسنال به نام‌های مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ در ماه ژوئیه اعتراف کرد.

اسمیت و همدستش جوردن نورتوور, ۲۶ ساله، سعی کرده بودند با تهدید چاقو و پیچ گوشتی از اوزیل, ۳۱ ساله بازیکن آلمانی و کولاسیناچ ۲۶ ساله اهل بوسنی، در خیابانی در منطقه همپستد در شمال لندن، دزدی کنند.

آنها سعی داشتند ساعت‌های این دو فوتبالیست آرسنال را به ارزش ۲۰۰ هزار پوند در روز روشن بدزدند که این صحنه توسط یک دوربین مدار بسته فیلمبرداری شد.

اسمیت روز جمعه به ده سال زندان محکوم شد. زمانی که وی تلاش کرد از این فوتبالیست‌ها دزدی کند، دوره مرخصی خود را برای محکومیت ۴۲ ماهه خود به جرم سرقت در سال ۲۰۱۷, می‌گذراند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟