سرنوشت عجیب جوان گلستانی در زندان سامرا ! / چه کسی مقصر است ! + عکس

به گزارش رکنا، مهزیار ساورچمنی یکی از مرتبطین با پرونده گم شدن زائر گلستانی اربعین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: زائر اهل بیت امیر محمد نوچمنی بعد از ۲۴ روز مفقودی پیدا شده و در تدارک برگشت به کشور عزیزمان ایران می باشد بر خود لازم می دانم جهت اطلاع افکار عمومی از نحوه مفقودی و بازگشت امیر محمد ارایه نمایم.

وی افزود: بعد از مفقودی اسناد و مدارک هویتی امیرمحمد در صحن مطهر امام علی علیه السلام متاسفانه عدم هماهنگی کاروان ۴۰ نفره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان باعث این جدایی می شود.

نوچمنی ادامه داد: امیر محمد بدون هیچ گونه اسناد هویتی( گذرنامه، کارت بانکی، موبایل،کوله و ...) بصورت پیاده رهسپار کربلا و سامرا می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اغتشاشات قبل از اربعین در کشور عراق و نظر به اینکه هیچ گونه اوراق هویتی همراه ایشان نبوده توسط پلیس سامرا دستگیر شده و به بازداشت گاه منتقل می‌شود.

ساورچمنی گفت: خوشبختانه پس از پایان یافتن مراسم اربعین و فروکش کردن تب اغتشاشات در عراق و با پیگیری های مستمر کنسولگری نجف، ستاد شمسا حج و زیارت، بعثه مقام رهبری و سربازان گمنام امام زمان،به کربلا منتقل شده و به آغوش گرم خانواده باز گشته اند.

وی در پایان اعلام کرد: همینک نیز در تدارک برگشت به نجف ( با توجه به اینکه کنسولگری کربلا بدلیل به آتش کشیده شدن تعطیل می باشد) جهت تهیه گذرنامه و انشاالله بازگشت به کشور می باشند.

اخبار بعدی جهت مراسم استقبال از زائران کربلا و عتبات متعاقبا اعلام می گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟