فیلم گفتگو با تبهکار هالیوودی / اگر از حامد شکایت دارید به پلیس کرج مراجعه کنید+عکس چهره باز
حجم ویدیو: 129.14M | مدت زمان ویدیو: 00:09:50

به گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل آبان ماه سال جاری ماموران پلیس کرج از حضور دزدان در یک ساختمان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند.

اهالی ساختمان با اطلاع از حضور دزدان در طبقه سوم ساختمان از خانه‌هایشان بیرون آمده و درهای خروجی ساختمان را تا حضور ماموران قفل کردند که خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 13 کرج در محل سرقت حضور پیدا کردند.

ماموران با اطمینان از حضور دزدان در ساختمان از یکی از همسایه ها خواستند تا ریموت در ورودی را بزند تا ماموران با خودرو وارد حیاط خانه شوند.

تیراندازی به سمت پلیس

یکی از همسایه ها با ریموتی که در دست داشت در پارکینگ را باز کرد و خودروی ماموران قصد ورود به حیاط خانه را داشتند که دزدان به سمت خودروی ماموران حرکت کردند و در این صحنه ناگهان یکی از آنها که تفنگ به دست داشت شروع به تیراندازی به سمت خودروی ماموران کرد.

صحنه هولناکی بود و ماموران نیز اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند اما دزدان که قصد تسلیم شدن نداشتند با تیراندازی‌هایشان به سمت پلیس سوار بر خودروی پژو 206 سفید رنگ شده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

WhatsApp Image 2019-11-04 at 15.55.49

تحقیقات ویژه پلیس

بدین ترتیب با توجه به فرار سارقان مسلح، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی کرج برای شناسایی و دستگیری دزدان مسلح خانه ها وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند اعضای این باند که 3 نفر هستند با تخریب درهای ورودی خانه‌ها اقدام به سرقت از خانه های لوکس و گرانقیمت می کنند که در آخرین سرقت‌شان وقتی ماموران کلانتری را پیش روی خود مشاهده می کنند با تیراندازی به سمت ماموران موفق به فرار می‌شوند.

تیم پلیسی در ادامه با اقدامات فنی و پلیسی توانستند سارق مسلحی را که به سمت ماموران تیراندازی کرده است را شناسایی کردند و همین کافی بود تا کارآگاهان تحقیقات خود را برای ردزنی مخفیگاه حامد متمرکز کنند.

3 روز از ماجرای تیراندازی دزدان مسلح گذشت تا اینکه ماموران توانستند مخفیگاه حامد را در منطقه ملارد ردزنی کردند و با توجه به مسلح بودن این سارق و احتمال فراری شدن وی، ماموران خانه او را تحت محاصره قرار دادند.

سارق مسلح کرج

دستگیری سارق هالیوودی

کارآگاهان روز چهارشنبه 8 آبان امسال در ابتدا مخفیگاه حامد را تحت محاصره قرار دادند و عملیات دستگیری کلید زده شد که در این صحنه سارق مسلح متوجه حضور ماموران شد و شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

صدای تیراندازی ترس و وحشت را به دل اهالی محل انداخته بود و ماموران که همه حرکات حامد را تحت نظر داشتند با خونسردی و قدم به قدم خود را به حامد نزدیک کردند و این در حالی بود که حامد با فرار به سمت پشت بام ساختمان 4 طبقه قصد فرار از پشت بام داشت اما راه‌های فرار بسته بود.

سارق مسلح که قصد تسلیم شدن نداشت نزدیک به 50 گلوله به سمت ماموران شلیک کرد که در آخر ماموران در عملیاتی هوشمندانه موفق به زمینگیرکردن حامد شدند و تیم پلیسی در بازرسی از مخفیگاه این سارق سابقه دار دستگاه فلزیاب و اسلحه سارق سابقه دار به دست آمد.

ماموران در ادامه پی بردند که این سارق چند خودروی لوکس از قبیل پورشه، آزرا، اپتیما، پرشیا، پژو 206 و 405 دارد که در چند پارکینگ آنها را پنهان کرده و ارزش سرقت های انجام داده در 13 سرقت بیش از 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

گفتگو با سارق مسلح

حامد 31 ساله که سابقه های زیادی در پرونده اش دارد ادعا می کند به خاطر بی پولی دست به این سرقت‌ها زده است و به قول خودش دیگر سرش به سنگ خورده و دیگر نمی خواهد دزدی کند.

سابقه داری؟

بله، سابقه درگیری و حمل سلاح و سرقت.

آخرین بار کی زندان بودی؟

سال 94 از زندان آزاد شدم.

شغل؟

در خرید و فروش خودرو دلالی می کردم.

چرا دوباره دزدی کردی؟

نیاز به پول داشتم.

نقشه سرقت را چه کسی طراحی کرد؟

2 تن از دوستانم به سراغم آمدند و پیشنهاد این دزدی ها را دادند.

بدون هیچ مخالفتی پذیرفتی؟

بله، چون نیاز به پول داشتم پیشنهادشان را پذیرفتم.

تفنگ را از کجا تهیه کردی؟

چندی قبل در یکی از شهرهای مرزی خریدم.

چرا؟

به خاطر درگیری خریده بودم که از آن استفاده نکردم.

تفنگ همیشه در سرقت ها همراهت بود؟

نه، فقط در آخرین سرقت همراهم بود.

شیوه و شگرد؟

درهای خانه ها را تخریب می کردیم و وارد خانه ها می شدیم.

چطور خانه ها را شناسایی می کردی؟

خاموش بودن چراغ خانه ها ما را به سمت آنها می کشاند و چند دقیقه ای منتظر می ماندیم و اگر چراغ‌ها روشن نمی شد یکی از همدستانم از بالای دیوار وارد حیاط خانه ها می شد و در را برای ما باز می کرد و سپس ما برای سرقت وارد ساختمان می شدیم.

فکر می کردی دستگیر شوی؟

بله،

پس چرا دزدی کردی؟

ندانم کاری کردم.

ازدواج کردی؟

بله، زن و بچه هم دارم.

خوب به فکر آنها نبودی که دستگیر شوی؟

اتفاقی هست که افتاده و دیگر نمی توان کاری کرد.

شنیدم به سمت ماموران تیراندازی کردی؟

در زمان سرقت وقتی پلیس را پیش روی خود دیدم چند گلوله به سمت زمین و خودرو تیراندازی کردم که توانستیم فرار کنیم و در زمان دستگیری هم به سمت ماموران شلیک نکردم و به سمت هوا و اطراف آنها تیراندازی کردم.

اگر کسی کشته می‌شد چه کار می خواستی بکنی؟

فعلا که به کسی تیر نخورده است.

آزاد شوی دوباره سرقت می کنی؟

نه، دیگر سنم زیاد شده و دیگر این کار را نمی کنم.

بعد از آزادی چه کار می کنی؟

کارگری می کنم ولی دزدی نه.

چه تضمینی است که دیگر دزدی نکنی؟

پشیمانم و سرم به سنگ خورده است.

همدستانت کجا هستند؟

فراری هستند و نمی دانم به کجا فرار کردند.

می دانی بخاطر تیراندازی هایت اهالی محل هنوز ترس و وحشت دارند؟

اشتباه کردم و پشیمانم.

حرف آخر؟

پشیمانم و دیگر دزدی نمی کنم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 همدست فراری متهم ادامه دارد و بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس متهم خواست تا کسانیکه از سوی این سارق مسلح هدف سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی کرج مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟