2 خانم دکتر زیبایی زنان دیپلمه بودند ! / در جیرفت فاش شد

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت یک خانم دکتر قلابی به همراه کارآموز قلابی‌اش در جیرفت خبر داد و گفت: مطب این خانم پلمپ و تجهیزات پزشکی داخل مطب نیز توقیف شد.

حسین سلامی افزود: در حال حاضر تعدادی از بانوان به دلیل عارضه‌های پوستی از قبیل افتادگی پلک و لب به دادسرای جیرفت مراجعه و طرح شکایت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: متهمان که2 خانم دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند با اجاره یک واحد آپارتمان و استخدام یک منشی، به مراجعان نوبت دهی می‌کردند و روزهای چهارشنبه هر هفته از کرمان برای انجام اقدامات پزشکی به صورت غیرقانونی به جیرفت سفر می‌کردند.

سلامی گفت: پس از بازدید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اطلاعات شهرستان از این مطب، مقادیری تجهیزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشکی کشف و توقیف گردید و متهمان با دستور قضایی دستگیر شدند.

دادستان جیرفت اظهار داشت: طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی، تزریق ژل و انواع آمپول‌های زیبایی و همچنین استفاده از تجهیزات کشف شده در این مطب فقط باید توسط پزشک متخصص پوست و مو و یا پزشک عمومی انجام شود.

وی در خصوص شیوه کار متهمان و نحوه جذب مراجعه کننده گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت ادامه دارد و افراد دیگری در این حوزه به دادستانی احضار شده‌اند.

امید است با آگاهی از آسیب ها، در اینگونه چالش‌ها گرفتار نشویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟