عکس های 5 گنده لات خونین و مالین خانی آباد نو ! / همه در صحنه عربه کشی بازداشت شدند

4

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمد حسین هاشمی با اعلام خبر بازداشت پنج شرور در جنوب غرب تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته در پی تماسهای مکرر شهروندان منطقه دولت‌خواه با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور و عربده‌کشی تعدادی اوباش در منطقه مذکور و تخریب تعدادی خودرو توسط این افراد، عوامل گشتی کلانتری ۱۵۲خانی‌آبادنو به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

10

11

3

رئیس کلانتری ۱۵۲خانی‌آبادنو افزود: مأموران انتظامی با حضور در محل حادثه، موفق به بازداشت پنج شرور شدند؛ متهمان بازداشت شده عموماً افراد کم سن و سال (بین ۱۸ تا ۲۱) بودند که با استفاده از قمه، چوب و چکش اقدام به شکستن شیشه‌ و تخریب در خودروها می‌کردند.

12

اشرار 1

2

وی تصریح کرد: در بررسی دقیق‌تر مشخص شد ابتدا دو نفر در محل حادثه بر سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده‌اند که درگیری خاتمه یافته اما یکی از طرفین درگیری، به قصد انتقام‌جویی با اوباش مذکور مجدداً در محل حاضر شده بودند.

13

16

6

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اوباش اجیر شده، با توجه به ترک محل نزاع توسط شخص اول درگیری، اقدام به تخریب خودروهای پارک شده کرده بودند و به ۹ خودرو از ناحیه، شیشه، در و آینه بغل آسیب زده بودند.

14

15

5

9

8

7

هاشمی متذکر شد: در جریان این حادثه، هفت نفر از شهروندان منطقه دولت‌خواه توسط این اوباش مورد اصابت چاقو و قمه قرار گرفتند که دو نفر از آنها به واسطه شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

17

کدخبر: 515212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟