مدیر یک شرکت از چنگال آدم ربایان نجات یافت +فیلم وعکس
حجم ویدیو: 32.68M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سردار حسین رحیمی از نجات مدیر یک شرکت از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آقا مدیر که توسط 3 آدم ربا به دلایل نامعلومی ربوده شده بود آزاد شد.

لوازم ادم ربایی گلدیران

رییس پلیس تهران بزرگ در ادامه گفت: آدم ربایان برای آزادی مدیر شرکت پیشنهادی میلیاردی داده بودند که خوشبختانه قبل از رسیدن به هدف شوم خود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

از مخفیگاه آدم ربایان لوازم و ابزاری کشف شد که نشان می دهد ممکن است خود را در پوشش مامور نشان داده و وی را ربوده باشند.

لازم به ذکر است، 3 آدم ربا در احمدآباد مستوفی در یک سوله دستگیر شدند  و‌ گروگان هم که داخل یک چاه پنهان کرده بودند توسط پلیس نجات یافت.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیچیده باند بزرگ آدم ربایی که به سرکردگی مردی ۶۰ ساله هدایت می شد منهدم و همه اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی افزود: اعضای باند در نقش ماموران پلیس و امنیتی و با مدارک جعلی اقدام به ربودن سوژه‌هایشان کرده و دست به اخاذی از آنها می‌زدند.

سردار حسین رحیمی ادامه داد: این باند در ۳ مورد قبلی خود موفق به اخاذی میلیاردی از خانواده‌های سوژه‌هایشان شده بودند که در آخرین مورد از خانواده فرد ربوده شده درخواست ۱۵ میلیون دلار و ۱۰ میلیارد کرده بودند که کارآگاهان با یک هفته تلاش شبانه روزی توانستند محل نگهداری سوژه و فعالیت اعضای باند که در یک سوله در منطقه احمدآباد مستوفی ردزنی شده بود را با یک عملیات غافلگیرانه ۷ متهم و رییس باند را دستگیر و فرد ربوده شده نیز سالم به آغوش خانواده بازگردانند.

رییس پلیس تهران گفت: رییس باند که مردی ۶۰ ساله و ‌سابقه‌دار است پس از ادامه اجرای نقشه‌اش افراد دیگری را برای فعالیت باند خود تهیه می‌کرد و برای رسیدن به خواسته خود افراد ربوده شده را شکنجه‌های هولناکی داده است.

در فیلمی که از محل اختفاء گروگانگیران و فرد ربوده شده مشاهده می کنید خودروی مورد استفاده گروگانگیران و گودالی که گروگان در آن نگهداری می شد را مشاهده می کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟