رقابت عجیب 2 باند سرقت در تهران / آنها چشم و هم چشمی داشتند + عکس

به گزارش رکنا، سرکلانتر سوم از دستگیری 2 سارق زوگیر و کشف 8 گوشی سرقتی خبر داد و گفت: متهمان اظهار داشتند: دوستانمان سرقت می کردند ما هم تصمیم به سرقت گرفتیم.

پلیس سرهنگ "علی آقا کارخانه " در توضیح این خبر، بیان داشت: 3 تن از شهروندان به کلانتری 125 یوسف آباد مراجعه و در اظهارات مشابهی اظهار داشتند: در حاشیه خیابان در حال پیاده روی و مکالمه تلفنی بودیم که ترک نشین موتورسیکلتی از پشت ضربه ای به پشتمان زد و زمانی که برگشتیم، گاز اشک آور به صورتمان پاشید و گوشی همراهمان را سرقت و هر 2 موتورسوار از محل گریختند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه مال باختگان موفق شده بودند مشخصات موتورسیکلت سارقان را به خاطر بسپارند، گفت: مشخصات سارقان و موتورسکلت به کلیه گشت های انتظامی کلانتری های تابعه اعلام و تعداد گشت های انتظامی در محدوده سرکلانتری افزایش یافت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ساعت 20:00 روز گذشته ماموران کلانتری 105 سنایی در حال گشت زنی در محدوده خیابان سنائی بودند که موتورسواران را مشاهده و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر 2سارق را دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان یک قبضه سلاح سرد و یک قوطی گاز اشک آور و 8 دستگاه گوشی سرقتی کشف کردند.

کارخانه افزود: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری سنایی منتقل و متهمان در کلانتری اظهار داشتند: چندی پیش در جمع دوستانمان بودیم که هر یک می گفتند که با سرقت گوشی های همراه شهروندان به مسافرت رفته اند و یا خرید داشته اند و یا موتورسیکلت خریده اند که ما هم تصمیم گرفتیم که تلفن همراه شهروندان را سرقت کنیم.

سرکلانتر سوم بااشاره به اینکه متهمان در ادامه اظهار داشتند: تا کنون 8 گوشی همراه سرقت کرده اند، گفت: هر 2 متهم با دستور قضائی برای کشف جرائم مشابه در اختیار کلانتری 105 سنایی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟