دستگیری سارقانی که برق لاکچری نشین های زنجان را قطع می کردند

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سارق غیربومی که اقدام به سرقت سیم برق هوایی از نقاط مختلف این استان می‌کرد با تلاش پلیس آگاهی زنجان، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه‌شنبه  افزود: این سارق که اعتیاد به موادمخدر دارد و مقیم شهرک‌های اقماری تهران است در بازجویی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی زنجان به ۲۰ فقره سرقت سیم برق هوایی، معترف شد.

وی اظهار داشت: این سارق ۳۶ ساله و متاهل، در سطح استان زنجان ازجمله شهرستان‌های قیدار و زنجان دست به سرقت سیم‌های برق زده بود که در یکی از شهرهای استان کردستان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

رحمتی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا خاموشی‌های یکباره برق، بلافاصله مراتب را به پاسگاه‌های انتظامی و یا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع را اطلاع دهند تا اقدام لازم برای روشن شدن قضیه صورت گیرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، همچنین از دستگیری ۲ سارق غیربومی منزل خبر داد و گفت: این سارقان که اقدام به سرقت زیورآلات و اشیاء با ارزش منازل می‌کردند با تلاش پلیس آگاهی این استان، شناسایی و دستگیر شد.

رحمتی افزود: سارقان دستگیر شده که ۲۷ و ۳۰ ساله هستند بیشتر در مناطق مرفه‌نشین زنجان دست می‌زدند که در بازجویی های فنی پلیس به ارتکاب پنج فقره سرقت منزل معترف شدند.

وی به عموم مردم توصیه کرد در صوت امکان از خالی گذاشتن منازل خودداری کنند و نسبت به ایمن‌سازی درب‌ها و پنجره‌ها بی‌تفاوت نباشند و همچنین از قرار دان اقلام و اشیا قیمتی کم‌حجم، وجوه نقد و کارت های بانکی که رمزشان در کنار کارت است در مقابل دید سارقان اجتناب کنند.

رحمتی افزود: صاحبان منازل، در مسافرت‌ها و یا ترک منزل، وجوه نقد و اشیا باارزش را همراه خود ببرند و در غیر این صورت در قسمت‌های مختلف منزل پنهان کنند تا سارقان به سهولت و یک‌جا این اموال را به یغما نبرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟