به گزارش گروه حوادث، سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام فعالیت های مجرمانه از قبیل تهدید، ارعاب و درگیری، خرید و فروش چک های جعلی، تصریف اراضی ملی و تهیه و توزیع مواد مخدر توسط چند شرور سابقه داراهل تهران و شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق شدند، متهمان را شناسایی کنند .

سرهنگ جعفری، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که با تشکیل یک گروه 5 نفره در یک خانه تجمع کرده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از آنان یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجار، آلات شرارت، یک فقره چک جعلی چهار میلیارد ریالی و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد .

وی از توقیف دو خودروی متعلق به متهمان در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

وی با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشته دار کنند و موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟