به گزارش رکنا، رئیس شورای شهر نظرآباد از حمله عاملان جمع آوری زباله خشک به ساختمان شورای این شهر خبر داد و گفت: برخی از افرادی که فحاشی و اقدام به بستن جاده کرده بودند بازداشت موقت شدند.

رضا احمد زاده اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای شهر نظرآباد جمع آوری زباله‌های خشک از سطل‌های زباله شهر نظرآباد به پیمانکار واگذار شده است.

وی افزود: این موضوع در بسیاری از شهرها بوده و این کار سبب ایجاد اشتغال برای شهرداری است.

رئیس شورای شهر نظرآباد با بیان اینکه برای شروع این کار قراردادی هم با پیمانکار منعقد شده است،بیان کرد: افرادی که از میان زباله‌های اقدام به جمع آوری پسماند خشک میکنند بر اساس این مصوبه زیر نظر پیمانکار ساماندهی می‌شود و پیمانکار موظف به خرید این پسماند و ضایعات به خصوص از افرادی است که از این راه ارتزاق میکنند و حتی این افراد باید بیمه شوند و آموزش ببینند.

احمد زاده با بیان اینکه تعدادی از این افراد در اعتراض به این موضوع به درب منازل و محل کار اعضای شورا مراجعه و حتی از طریق بستگان و فامیل خواستار تعطیلی این موضوع ساماندهی هستند،عنوان کرد: این تصمیم برای کل شهر مفید است و تصمیم شخصی نیست.

وی با بیان اینکه این افراد روز گذشته به شورای شهر نظرآباد حمله کردند و نزدیک بود که عضو زن شورا را ضرب و شتم کنند،تصریح کرد: تعدادی افرادی که روز گذشته در جلوی شورای شهر نظرآباد تجمع کرده بودند بالای ۲۰۰ نفر بودند و دادستان و نیروی انتظامی نیز در محل حضور داشتند و خواستار حفظ آرامش توسط این افراد بودند.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد اقدام به وارد کردن خسارت به شیشه های شورای شهر نظرآباد کردند و قصد داشتند که کارمندان را مورد ضرب و شتم قرار دهند، گفت: حدود ۲۰ نفر از این افراد که اقدام به بستن جاده و فحاشی میکردند توسط نیروی انتظامی بازداشت موقت شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟