دستگیری سارق طمعکار بعد از آزادی از زندان در قیامدشت

به گزارش رکنا،  رئیس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری یک سارق منزل با 13 فقره سرقت خبر داد و گفت: سارق از منازل با درب های طلقی سرقت می کرد.

سرهنگ "مصطفی اسکندری" گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل اعم از سرقت های موفق و نا موفق، یکی تخصصی کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند و با مراجعه به محل های سرقت و بررسی صحنه جرم دریافتند که سارق با تخریب درب های طلقی اقدام به سرقت کرده و یا می خواسته سرقت کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در پایش های اطلاعاتی سرنخ هایی از حضور یکی از سارقان حرفه ای منزل در این سرقت ها به دست آمد که پیش تر توسط ماموران همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود.

وی تصریح کرد: در شاخه دیگر از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم 6 ماه قبل از زندان آزاد شده است و در این مدت دوباره به سرقت منزل روی آورده است.

سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم در محدوده کلانتری شناسایی شد و با هماهنگی های قضائی و در پاتوقش در حالی که در حال فروش اموال سرقتی بود دستگیر شد، گفت: متهم در کلانتری تا کنون به 3 فقره سرقت منزل موفق و 10 فقره سرقت منزل نا موفق اعتراف کرد و اظهار داشت: با شعله ای طلق درب ورودی منازل را می سوزانده و به راحتی وارد ساختمان شده و پس از سرقت از انباری ها و اموال مستقر در مشاعات از محل متواری می شده است.

کلانتر محله قیامدشت عنوان کرد: متهم در خصوص سرقت های ناموفق اظهار داشت: سرقت های نا موفق اهالی محل متوجه حضورم در مشاعات و انباری ها شده اند و برای اینکه دستگیر نشوم بلافاصله محل را ترک کرده ام.

این مقام انتظامی گفت: باشناسایی مال باختگان سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟