2 مرد تهرانی به خاطر خلوت با زن سیامک پای چوبه دار رفتند

به گزارش رکنا، اواخر سال گذشته رسیدگی به این پرونده با کشف جسد مرد جوانی به نام سیامک در دستور کار کارآگاهان اداره آگاهی اسلامشهر قرار گرفت و در مرحله نخست جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت فوت مشخص شود. کارشناسان بعد از بررسی‌های تخصصی علت مرگ را خفگی اعلام کردند.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی کارآگاهان جنایی احتمال دادند که در قتل این جوان توطئه‌ای در کار بوده است بنابراین به‌عنوان نخستین مظنون، همسر مقتول را بازداشت کردند.

فرحناز در همان مراحل نخست بازجویی پرده از راز جنایت برداشت و گفت: چند سالی بود که با سیامک ازدواج کرده بودم. او بعد از مدتی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد و در ادامه هم بیکار و خانه نشین شد. پدرم هزینه‌های زندگی ما را پرداخت می‌کرد. بارها به او تذکر داده بودم اما او هیچ توجهی به حرف هایم نداشت و شرایط زندگی برایم بسیار دشوار و غیرقابل تحمل شده بود. بعد از مدتی موضوع را در یک خلوت احساسی با حمید - دوست شوهرم- درمیان گذاشتم و او هم بدون اینکه من در جریان باشم موضوع را به دوستش گفته بود. آنها برای حل مشکل من تصمیم گرفته بودند با سیامک صحبت کنند به همین خاطر با او قرار گذاشتند اما این ملاقات به درگیری و قتل سیامک ختم شد.

پس از اعتراف‌های زن جوان، عاملان قتل هم دستگیر شدند.

با صدور کیفرخواست این 3 متهم در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی تولیت پای میز محاکمه ایستادند.

در آغاز جلسه دادگاه اولیای دم که فرزندان مقتول بودند با اعلام رضایت از قصاص مادرشان و دو متهم دیگر پرونده گذشتند و گفتند: ما پدرمان را از دست دادیم و حالا نمی‌خواهیم مادرمان را هم از دست بدهیم.

بدین ترتیب با توجه به رضایت بی‌قید و شرط اولیای دم هر 3 متهم پرونده صبح دیروز از نظر جنبه عمومی جرم و اعمال ماده 612 قانون مجازات اسلامی محاکمه شدند.

دو متهم اصلی پرونده در اظهارات خود مدعی شدند : قصدمان قتل نبود و هیچ نقشه‌ای هم برای قتل او طراحی نکرده بودیم اما شدت درگیری منجر به قتل سیامک شد.

پس از پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟