کارگران هفت تپه: هنوز به وضعیت همکاران تعدیلی‌مان رسیدگی نشده است

به گزارش رکنا ، برخی منابع کارگری گفتند: دو روز از تعدیل ۲۰ کارگر مجتمع کشت وصنعت هفت تپه می‌گذرد و کارگران معترض که شمار آنها به حدود ۳۰۰ نفر می‌رسد، هنوز منتظرند تا کارفرمای مجتمع همکارانشان را به کار سابق آنها بازگرداند.

روز گذشته مسئولان اداره کار شهرستان شوش با وعده رسیدگی به وضعیت کارگران بیکار شده، به میان کارگران معترض آمدند و کارگران درنهایت به اعتراض خود پایان دادند با این‌حال کارگران می‌گویند تاکنون هیچ اقدامی برای بازگشت کارگران تعدیلی صورت نگرفته است.

به گفته یکی از کارگران، بعداز ظهر روز گذشته معاون اجرایی شرکت در جمع کارگران حاضر شد و هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای تعدیل این تعداد کارگر به معترضان ارائه نکرد.

این کارگر با تاکید بر اینکه مسئولان از خواسته‌های به حق کارگران هفت تپه مطلع هستند، افزود: مسئولان شهرستان شوش به همراه کارفرمای مجتمع کشت و صنعت هفت تپه هنوز توجهی به خواسته‌های ما نکرده‌اند.

تعداد ۲۰ نفر از کارگر مجتمع کشت و صنعت هفت تپه که در بخش تولید اشتغال دارند از بامداد روز دوشنبه (یکم مهرماه) با اتمام قرارداد کار اجازه ورود به محل کار خود را ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟