بازداشت زن تبهکار در رجایی شهر کرج

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در منطقه "رجایی شهر" کرج خبر داد.

 سرهنگ"حسنعلی فیروزخواه"در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت پرونده های متعدد سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه رجایی شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۱۵ رجایی شهر قرار گرفت.

وی گفت: با تشکیل تیم عملیاتی و گشت زنی در محل های وقوع سرقت ، ماموران به یک دستگاه خودرو سمند با ۲ سرنشین زن و مرد مشکوک شدند که پس از استعلام از شماره پلاک خودرو محرز شد که خودرو سابقه سرقت داشته و تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضائی است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران بلافاصله دستور ایست صادر کردند در این لحظه راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران قبل از هر اقدامی دستگیر شد.

سرهنگ فیروزخواه افزود: در بازرسی اولیه از داخل خودرو تعدادی سلاح سرد، افشانه، گوشی تلفن همراه و تعدادی ریموت کنترل خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های ماموران به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که به همراه پرونده مقدماتی برای بازجویی های تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟