به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 2 سوداگر زن و مرد ساکن استان قزوین در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات 36 کیلوگرم تریاک از خودروی متهمان کشف شد.

سرهنگ "محمد بخشنده" در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پایش های اطلاعاتی که توسط تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت انجام شد، به دست آمد که یکی از قاچاقچیان موادمخدر استان قزوین با مراجعه به شهر تهران و تهیه مواد مخدر از سوداگران استان تهران، اقدام به توزیع مواد مخدر در شهر قزوین می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی عملیات پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مراقبت های ویژه خود را در خصوص مواعد حضور متهم در تهران در دستور کار قرار دادند تا اینکه مشخص شد که متهم با همراهی یکی از همدستانش که خانم جوانی است به شهرستان شهریار مراجعه کرده است و با خرید مقداری تریاک و بارگیری در خودروی سواری پرایدش قصد بازگشت به استان قزوین را دارد.

بخشنده عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و بازرسی از خودروی آنان اخذ شد.

وی افزود: بلافاصله مسیر بازگشت متهم شناسایی شد و تیمی از ماموران پایگاه سوم این پلیس محور خروجی شهر تهران را تحت کنترل در آوردند و تا اینکه خودروی متهم در جاده تهران - قزوین مشاهده و ماموران موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی مذکور را متوقف و هر 2متهم را، دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان 36 کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: هر 2 متهمان به همکاری با یکدیگر در خرید تریاک و فروش آن در شهر قزوین اعتراف کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟