به گزارش رکنا، سردار علی عظیمی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران، گشت اطلاعاتی این تیپ متوجه زنی می شوند که در حال حمل کردن کیف سنگینی بوده لذا به وی مشکوک و نسبت به بررسی موضوع اقدام می کنند که متوجه مقادیر زیادی تلفن همراه و مبلغی وجه نقد می شوند.

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده و اعترافات متهمه، وی سعی می کرد در مسیر تردد و محل استراحت زائران زن قرار گرفته و با نزدیک شدن به آنها اقدام به تخلیه کیف پول و برداشتن تلفن همراه آنها کند.

فرمانده تیپ سوم امام حسین(ع) یگان های ویژه ناجا ادامه داد: طی استعلام اخذ شده از سامانه احراز هویت پایانه مرزی مهران ، متهمه سابقه ۱۰ فقره کیف زنی دیگر نیز داشته که به منظور طی مراحل قانونی به پلیس آگاهی مهران تحویل گردید.

سردار عظیمی عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی نموده و به مقصد برسند؛ تاکتیک های لازم در تمامی حوزه ها طراحی و تا بازگشت آخرین زائر به کشور ، اجرا خواهیم کرد لذا توصیه ما به این افراد این است که برای خود و دیگران مشکل ساز نشوند.

از متهمه ۲۱ دستگاه تلفن همراه، هجده میلیون و ششصد هزار ریال وجه نقد و بیست و هشت هزار دینار پول کشور عراق سرقتی کشف گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟