10 فوتبالیست خائن به همسر را بشناسید / از ناصر تا وین رونی + عکس

به گزارش رکنا، بسیاری از فوتبالیست‌های سرشناس، الگویی برای نوجوانان و جوانان جوامع خود و حتی خارج از مرزهای کشورشان به شمار می‌روند، اما برخی از فوتبالیست‌ها ثابت کرده اند که حداقل در زندگی شخصی نمی‌توانند یک الگو باشند.

دنیای فوتبال برای بسیاری از بازیکنان شهرت به همراه دارد و این شهرت بعضا فساد آور است و زندگی خصوصی و خانواده بازیکنان را بهم می ریزد. در این مطلب خیانت 10فوتبالیست مشهور خارجی به همسران شان مرور شده است. امیداریم این فرهنگ غربی وارد فوتبال ایران نشده باشد.

ناصر محمدخانی / داستان خونین عشق ناصر و شهلا

ماجرا از آنجایی آغاز شد که خبر آمد همسر ناصر محمدخانی به قتل رسیده است و بعد از مدتی نام «شهلا جاهد»، همسر صیغه‌ای محمدخانی به میان آمد. در همان روزها او اصرار داشت که جرمش صرفا عاشقی است و هیچکس را نکشته است. با این حال و علی‌رغم این که هیچ مدرکی علیه وی وجود نداشت، چندین ماه را در بازداشتگاه اداره آگاهی سپری کرد اما همچنان تاکید داشت که او «هیچکس را نکشته است.»

ناصر محمدخانی

اما یک دیدار سرنوشت‌ساز ماجرا را تغییر داد. او بعد از ملاقات با ناصر محمدخانی اعتراف کرد که قتل لاله کار او بوده است. اما چه در این دیدار گذشت یکی از مسائل جالب توجه در پرونده شهلا جاهد است که او در روایت این دیدار گفته بود:« ناصر به من گفت یک ماه دیگر سالمرگ «لاله» است. اگر تو قتل را گردن نگیری، آنها مرا بازداشت می‌کنند. او از من خواست به قتل اعتراف کنم تا آبرویش حفظ شود. «ناصر» به من گفت برای گرفتن رضایت از اولیای دم یعنی دو پسرش و پدر و مادر «لاله» تمام سعی خود را خواهد کرد. من نمی‌توانستم مردی را که این قدر عاشق او بودم، این طور خوار ببینم. من فقط به خاطر این که «ناصر» بیشتر از این اذیت نشود، به این قتل اعتراف کردم.»

به این ترتیب «شهلا» حتی صحنه‌ قتل را هم بازسازی کرد اما این بازسازی هم با ابهامات زیادی همراه بود و بعضا آدرس‌های جاهد اشتباه از آب درمی‌آمد. از سوی دیگر پرونده مملو از ابهامات و اشتباهات بود. به عنوان مثال تعداد ضربات چاقو و نحوه ضربات به جسد و عدم پارگی لباس مقتول در هنگام کشف جسد و کشف دوته سیگار در محل وقوع جنایت که توسط اداره تشخیص هویت جمع آوری نشده بود تا برای انجام آزمایشات یا موارد دیگر آزمایشگاهی ارسال شود که در بازدید مجدد ته‌سیگارها مشاهده و برای تشخیص هویت ارسال شد. مسئله دیگر گاوصندوق و کشف نشدن جواهرات و طلاجات بود و از همه مهم‌تر عدم کشف آلت قتاله بود.

از سوی دیگر عدم توجه به نظر پزشکی قانونی در خصوص جسد هم مسئله ای بود که جزو ابهامات به شمار می‎آمد. علاوه بر این نحوه رسیدگی به پرونده هم بسیار مورد انتقاد بود زیرا در زمان رسیدگی به پرونده با توجه به این که افسران با تجربه اداره آگاهی حضور داشتند و جزو وظایف اداره دهم آگاهی مبارزه با قتل رسیدگی به این پرونده بوده و تیم ویژه‌ای نیز تشکیل شده بود اما مسئولان اداره آگاهی از افراد غیر شاغل در اداره آگاهی و از مجموعه حراست سازمان آب در این پرونده استفاده کرده بودند. از سوی دیگر در محل جنایت حوله خیسی وجود داشت که نشان از این بود که قاتل بعد از قتل حمام رفته و خود را با آن خشک کرده است. ضمن این که مواردی وجود داشت که حکایت از بر هم خوردن صحنه جنایت توسط حاضران بود. به عنوان مثال فرش خونی شسته شده بود که این نه تنها مرسوم نیست بلکه کاملا ممنوع است. به هر حال این پرونده تا روز آخر مملو از ابهاماتی بود که هیچ گاه به آنها پاسخ داده نشد.

جان تری / خیانت جان تری به همسرش تونی پول

فوتبالیست خائن

مسئله جان تری در سال ۲۰۱۰ به یکی از بارزترین مسائل خیانت در دنیای فوتبال تبدیل شد. با وجود اعتراف به خیانت جان تری به همسرش تونی پول، او ادعا کرد که همه چیز بین آن‌ها تمام شده بود. با این حال، تری با ونسا پرونسل، همسر وین بریج، هم‌تیمی سابقش هم رابطه برقرار کرد. روزنامه سان در آن زمان تری را تهدید کرد که رابطه‌اش با زوج وین بریج را فاش می‌کند، اما تری در واکنش به این مسئله، از دادگاه حکمی گرفت که از رابطه‌اش چیزی در رسانه‌ها منتشر نشود. با این حال دادگاه، این خبر را اعلام کرد و جان تری از قهرمان ملی به یک خائن تبدیل شد.

رایان گیگز؛ خیانت رایان گیگز به همسرش استیسی کوک

یک مسئله خیانت دیگر در فوتبال، داستان میان رایان گیگز و ایموژن توماس بود، اما این تنها رسوایی اخلاقی‌ای نبود که گیگز به آن دچار شد. رایان گیگز تا سال ۲۰۰۷ و زمان ازدواجش با استیسی کوک، یک الگوی عالی به شمار می‌رفت اما توییتر، همه چیز را خراب کرد.

کاربری در توییتر با نام CTB، رابطه میان رایان گیگز و ایموژن توماس، مدل انگلیسی را فاش کرد و رایان گیگز برای جلوگیری از انتشار این خبر، از دادگاه حکم ممنوعیت انتشار اخبارش در رسانه‌ها را گرفت. پس از این اتفاق، رایان گیگز و همسرش به زندگی کنار یکدیگر ادامه دادند، اما پس از گمانه‌زنی درباره رابطه رایان گیگز با همسر برادرش، این زندگی مشترک چندان به طول نینجامید.

فوتبالیست خائن

وین رونی / خیانت وین رونی به همسرش کالین مک لافلین

وین رونی در سال ۲۰۰۸ با کالین مک لافلین ازدواج کرد و این درحالی بود که رونی پیش‌تر اعتراف کرده بود در طی رابطه‌اش با کالین، مدام به سالن‌های ماساژ مراجعه می‌کرده است. هنگامی که کالین، کای رونی را از همسرش باردار بود، یک روسپی به نام جنیفر تامپسون ادعا کرد وین رونی باید بابت خدماتی که از او دریافت کرده، پول بپردازد. با این داستان، وین رونی تحت فشار کوهی از انتقادات قرار گرفت و توجه شدید رسانه‌ها به زندگی خصوصی او، روی عملکردش در زمین نیز تاثیر داشت.

فوتبالیست خائن

تیری آنری / خیانت تیری آنری به همسرش کلر مری

فوتبالیست خائن

ستاره سابق آرسنال در ابتدای قرن ۲۱ با کلر مری، مدل انگلیسی ازدواج کرد، اما این ازدواج که به شیرینی آغاز شده بود، در نهایت به کام هر دو تلخ شد. مدتی پس از پیوستن آنری به بارسلونا، او و همسرش به خاطر "رفتار غیرمعقول" از یکدیگر جدا شدند و این خبر خیلی سریع در روزنامه‌های انگلیسی منتشر شد. رسانه‌ها نوشتند که آنری به احتمال فراوان با سیدی هیولت، یک آرایشگر میک آپ رابطه داشته و در نهایت آنری مجبور به پرداخت ۸میلیون پوند غرامت به همسر سابقش شد.

درنته / خیانت رویستون درنته به همسرش درنته

فوتبالیست خائن

رویستون درنته، مدافع سابق رئال مادرید با یک مدل مشهور به نام مالنا گارسیا طرح دوستی ریخت اما ماجرا از آن‌جایی شروع شد که در آن زمان، همسرش درنته فرزند دومش را باردار بود. هنگامی که از این بازیکن هلندی در خصوص خیانتش و تعداد روابط جنسی‌اش سوال شد، او پاسخ داد منظورتان رابطه جنسی با همسرم است؟

فرانک ریبری / خیانت فرانک ریبری به همسرش وهیبه

فرانک ریبری که یک الگوی خوب به شمار می‌رفت، در سال ۲۰۱۰ در کانون یک رسوایی قرار گرفت. به نظر می‌رسید که فرانک ریبری پس از اسلام آوردن، به همسرش وهیبه که دو فرزند نیز از او داشت، وفادار باشد، اما داستان طور دیگری رقم خورد. در سال ۲۰۱۰، فرانک ریبری به همراه کریم بنزما و سیدنی گووو، دو هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه به داشتن رابطه جنسی با زاهیا دهار، دختر بدکاره ای که زیر سن قانونی بود، متهم شدند. جدا از جنبه بد اخلاقی، کار ریبری غیرقانونی نیز بوده است.

فوتبالیست خائن

اشلی کول / خیانت اشلی کول به همسرش شریل

فوتبالیست خائن

شهرت اشلی کول، ستاره سابق چلسی و تیم ملی انگلیس در سال ۲۰۰۸ یعنی هنگامی که رسانه‌ها او را به داشتن رابطه خارج از چارچوب ازدواج متهم کردند، خدشه دار شد. تا قبل از ۲۰۰۸، اشلی کول با همسرش شریل، زندگی خوبی داشت و از آن‌ها به عنوان یکی از زوج‌های موفق مشهور در انگلیس یاد می‌شد، اما رابطه اشلی کول با دو مدل به نام کورالی رابینسون و بروک هیلی و همچنین یک آرایشگر به نام امی والتون، باعث شد رابطه او و همسرش شکراب شود. وقتی در سال ۲۰۱۰ این ادعا‌ها دوباره مطرح شد، کول از شریل جدا شد و او به یکی از منفورترین افراد تیم ملی انگلیس بدل گشت.

پاتریس اورا / خیانت پاتریس به همسرش با یک مدل مشهور به نام کارلا هاو

فوتبالیست خائن

اورا، مدافع سابق یوونتوس و منچستریونایتد در سال ۲۰۱۳ گرفتار یک رابطه خارج از چارچوب ازدواج شد و گفته شد که او با یک مدل مشهور به نام کارلا هاو، رابطه داشته است. پاتریس اورا به همراه هم‌تیمی‌اش اندرسون یک شب در یکی از هتل‌های پاریس حضور داشت و هنگامی که مست بود با هاو رابطه برقرار کرد. هاو پس از آن مدعی شد که پاتریس اورا به او نگفته بود که همسر داشته است.

اولیویه ژیرو / خیانت اولیویه ژیرو با مدلی به نام سلیا کی

فوتبالیست خائن

اولیویه ژیرو در سال ۲۰۱۳، درست در شب پیش از بازی آرسنال و کریستال پالاس در یک هتل با مدلی به نام سلیا کی، رابطه برقرار کرد. تصاویر منتشر شده از ژیرو در آن هتل، باعث شد او مجبور به عذرخواهی از همسرش شود. ژیرو پس از آن اتفاق گفت: برخی از گفته‌های رسانه‌ها در آن مورد درست و برخی غلط بودند. او اظهار کرد با پشت سر گذاشتن این مسئله، فقط می‌خواهد روی فوتبالش تمرکز کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟