به گزارش رکنا، از مدتی قبل پرونده های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت تعدادی از زنان جوان از سوی راننده یک دستگاه خودروی سواری از دادسرای برای رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد که در همین راستا تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

در همین راستا نیز از شاکیان برای انجام تحقیقات بیشتر دعوت به عمل آمد که در جریان آن شاکیان پس از مراجعه پلیس امنیت عمومی، در اظهارهای مشابهی به ماموران گفتند که برای رفتن به منزل در شهرک ولیعصر، یافت آباد، قلعه مرغی، ابوذر و ... سوار یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن مرد جوان حدوداً ۳۰ ساله بود، شده‌اند اما پس از طی مسافتی راننده از میانه راه به سمت جنوب تهران تغییر مسیر داده و با قفل کردن درهای خودرو و به زور و تهدید با سلاح سرد آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از آزار و اذیت، آنها را در کنار اتوبان های جنوب تهران رها کرده است.

در این میان یکی از شاکیان موفق شده بود، شماره پلاک را برداشت کند که این شماره در اختیار ماموران قرار گرفت و با استفاده از آن بلافاصله هویت و مالک خودرو شناسایی شده و تصویری از مالک خودرو در اختیار شاکیان قرار داده شد که همگی تصویر وی را به عنوان راننده مورد تایید قرار دادند. در همین راستا را نیز مجوزهای لازم از مقام قضایی دریافت شده و ماموران پلیس امنیت روز گذشته این فرد را در محدوده شهرک ولی عصر و در حالی که سوار بر خودرویش بود، دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این فرد پس از انتقال به مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه جلوه دهد اما پس از رویارویی با ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟