به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح این خبر، گفت: خانمی 27 ساله ساکن غرب تهران به پلیس امنیت عمومی مراجعه و اعلام کرد: در کانال شبکة اجتماعی با مردی 35 ساله ساکن خیابان آیت اله کاشانی آشنا شدم. پس از مدتی گفت و گو در فضای چت و تبادل علایق ، باهم قرار ملاقات گذاشتیم و به رستوران و چند جای تفریحی و دیدنی رفتیم.

در ابتدا به تصور اینکه وی همان مرد مورد علاقه ام است با وی گفت و گو می کردم ولی پس از مدتی از آشنایی متوجه شدم که وی فرد مناسبی برای ازدواج نبوده و سعی کردم ارتباطم را کم و کمتر کنم.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهاراتش گفت: پس از گذشت مدتی، متهم که متوجه رفتارهای من شده است شروع به تهدید و در نهایت اعلام کرد که در صورتی که حاضر به ادامه دوستی نباشم اسید بر روی صورتم خواهم ریخت و با توجه به شناختی که از وی پیدا کردم تصمیم به شکایت از متهم گرفتم.

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت و شرح حال شاکی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که اظهارات شاکی درست بوده و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی صریح کرد: مراقبت های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دستور دستگیری متهم از سوی مقام قضائی صادر شد و تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و در یک عملیات پلیسیی موفق شدند، متهم را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی انتقال بدهند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: متهم که درابتدا منکر ارتباط دوستی با شاکی و تهدید وی به اسید پاشی بود، با مشاهده دلایل پلیس لب به اعتراف گشود، به جرم ارتکابی اعتراف و اظهارات شاکی را تایید کرد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه فضای مجازی محل مناسب برای آشنایی با افراد غریبه و ارتباط با آنان به امید داشتن ازدواج سالم نمی باشد، گفت: زمانی یک زندگی سالم با کمترین آسیب پذیری تشکیل می شود که سایر اعضای خانواده افراد را در این موضوع همیاری کنند و تحقیقات لازم را نسبت به شرایط روحی و روانی و سایر شاخصه های ازدواج سالم انجام دهند.

وی گفت: بهتر است ملاقات و تبادل علایق زمانی انجام شود که سایر اعضای خانواده تحقیقات اولیه را انجام داده و فرد مذکور را مورد تایید قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟