به گزارش رکنا، چندی قبل جوان ورزشکاری که در کار بدن سازی فعالیت داشت، هنگام فروش داروهای ورزشی در فضای مجازی با زن جوانی که یک کانال فشن و مد داشت آشنا شد و زن جوان شروع به تبلیغات فروش داروهای ورزشی در کانال تلگرامی خود کرد.
همین بهانه کافی بود تا جوان 39 ساله که اشکان نام داشت، برای آشنایی بیشتر با سیمین یک قرار ملاقات بگذارد و پس از این دیدار دوستی آن ها گرم تر و صمیمی‌تر شد تا جایی که سیمین و اشکان مثل یک زوج بیشتر روز را با هم می گذراندند.
اشکان خیلی زود دلباخته زن جوان شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت اما سیمین وقتی شنید پسر ورزشکار قصد ازدواج دارد خواست تا چند روزی درباره این مسئله فکر کند.
مدتی گذشت، سیمین پیشنهاد اشکان را پذیرفت اما خواست دوستی آن ها ادامه داشته باشد تا پس از مدتی که شرایط او بهتر شد مراسم خواستگاری را برگزار کنند.
پسر جوان که سیمین را دیگر همسر مورد علاقه خود می دید، در مدت دوستی هزینه زیادی برای او کرد و حتی خودرویش را در اختیار سیمین قرار داد و هرچه داشت در اختیار زن جوان گذاشت.
داستان سرایی های دروغین
اشکان یک دل نه صد دل عاشق سیمین شده بود تا این که یک خبر عجیب به گوش او رسید. پسر جوان شوکه شده و چند روزی در سکوت بود و حتی از در خانه شان نیز بیرون نیامد.
سیمین به این رفتار مشکوک شد به همین دلیل به در خانه اشکان رفت و فهمید که پسر ورزشکار از ازدواج های گذشته او با خبر شده است.
اشکان شنیده بود که سیمین در گذشته چند ازدواج داشته و حتی صاحب فرزند است و در این مدت گذشته اش را از او پنهان کرده و با فریبکاری هایش توانسته بود پول زیادی به جیب بزند.
انتقام گیری آتشین
اشکان که خشمگین شده بود، برای انتقام‌گیری سواربر خودروی برادرش شد و به سراغ سیمین رفت و خودروی این زن فریبکار را به آتش کشید سپس سوار بر خودرو پا به فرار گذاشت اما در مسیر با یک خودرو تصادف کرد.
ماجرای آتش سوزی عمدی به پلیس تهران مخابره شد و تیمی از ماموران برای دستگیری اشکان وارد عمل شدند. آن ها در تحقیقات پی بردند که این جوان ورزشکار در زمان فرار از صحنه آتش سوزی با یک خودرو تصادف کرده است.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که روز 11 مهر امسال با جسد حلق آویز شده اشکان روبه رو شدند.
بررسی ها نشان می داد که اشکان پس از این شکست عشقی دست به انتقام گیری آتشین زده و در آخر به زندگی‌اش پایان داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟