فرمانده انتظامی جیرفت شامگاه یکشنبه از دستگیری قاتل فراری توسط پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: گزارش یک مورد تیراندازی از طریق مرکز فوریت های پلیسی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: پس از بررسی‌های نخستین مشخص شد جوانی بر اثر نزاع با شلیک گلوله توسط سلاح شکاری به شدت مجروح و از طریق مرکز فوریت های پزشکی برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شده است.

وی با بیان اینکه فرد مجروح بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است، اظهار داشت: قاتل پس از ارتکاب جرم سریعا از صحنه جرم متواری شده بود.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، قاتل را در حین مخفی کردن اسلحه خود در رودخانه طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: قاتل علت این عمل مجرمانه را اختلافات خانوادگی با مقتول و تیراندازی به سمت وی پس از یک مشاجره لفظی عنوان کرده است.

وی بیان کرد: نبود مهارت در کنترل خشم و عصبانیت لحظه‌ای در این رخداد نقش داشته، از این رو با برخی مهارت‌های فردی و اجتماعی صحیح، کنترل هیجاناتی همچون خشم را فرا بگیریم.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟