راز عجیب 3 برادر عروس با داماد / مادر زن از هیچ چیز خبر نداشت ! + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 32.73M | مدت زمان ویدیو: 00:03:30

به گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل شهریور امسال بود که ماموران پلیس تهران با مراجعه چند راننده که همگی ادعا می کردند چند مرد در تصادف های ساختگی دست به اخاذی از آنها زده اند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این تصادفات ساختگی وارد عمل شوند.

بررسی ها نشان از آن داشت که چند مرد با نزدیک شدن به خودروها خودشان را به خودروها می زدند و در نقش تصادف ساختگی از سوژه ها پول می گرفتند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی 4 مرد جوان را که همگی اعضای یک خانواده بودند را در عملیات پلیسی دستگیر کردند.

تحقیقا ت نشان از آن داشت که داماد خانواده همراه 3 برادر زن خود در این سرقت ها حضور داشته و پولی زیادی نیز اخاذی کرده اند.

باند خانوادگی

داماد خانواده که حمید 42 ساله است ادعا می کند بخاطر نداشتن پول اجاره خانه همراه برادرهای زن این سرقت ها را به اجرا گذاشته است.

این مرد در اعترافاتش گفت: سال گذشته از طریق رسانه ها شنیدیم یک باند 11 نفره با تصادف های ساختگی از مردم اخاذی می کنند تا اینکه من به خاطر مشکلات مالی و نداشتن اجاره خانه به فکر چاره بودم که یک شب در خانه مادرزنم با برادران زنم دور هم جمع شده بودیم و تصمیم به این کار گرفتیم. البته قرار بود مادرزنم از این ماجرا چیزی نفهمد.

وی افزود: از قبل سوژه ها را شناسایی می کردیم و به برادرزن هایم اطلاع می دادم و سپس یکی از آنها خودش را به خودرو نزدیک می کرد و به طور مثال دستش به آینه خودرو می زد و با این ترفند من نیز به کمک او می رفتیم و با چرب زبانی راننده را وسوسه می کردم که یک پول به مرد جوان که برادرزنم است بپردازد و برود، باور کنید از کسی به زور و اجبار پول نمی گرفتیم.

بردارزن های این مرد نیز که هر یک به بهانه ای وارد باند شده بودند ادعا کردند به خاطر اعتیاد و کمک به بیماری مادرمان دست به این کار زدیم و فکر نمی کردیم دستگیر شویم.

بنا به این گزارش، اعضای این خانواده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟