سرقت خودرو برای دوباره به زندان رفتن / سارق از برادرانش می ترسید

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: متهم اظهار داشت: برای رهایی از شرایط سخت کنترل برادرانم سرقت کرده ام تا به زندان برگردم.

سرهنگ "محمود مالمیر"  بیان داشت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری 150 تهرانسر هنگام گشت زنی در محدوده میدان کمال الملک به یک دستگاه خودروی سواری پراید نقره ای رنگ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر، پلاک انتظامی خودروی سواری پراید را از مرکز سامانه پلیس استعلام و در پاسخ استعلام گرفته شد مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابق بر این از محدوده اسلامشهر به سرقت رفته است.

وی گفت: ماموران بلافاصله برای دستگیری راننده خودروی سواری وارد عمل شدند و عملیات مهار سارق را آغاز کردند، ولی راننده خودروی سواری با شنیدن دستور ایست پلیس از محل گریخت و از میدان کمال الملک به سمت اتوبان لشگری و در ادامه با سرعت وارد بلوار گلها و از آنجا وارد بزرگراه فتح شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد، ادامه داد: ماموران برای توقف خودرو، چند تیر هوائی و در نهایت موفق شدند، با شلیک چند تیر به سمت لاستیک های عقب خودرو، آن را متوقف کنند.

وی افزود: با توقف خودروی سرقتی، متهم به صورت پیاده متواری شد که بالاخره این تعقیب و گریز در یکی از بوستان ها پایان پذیرفت و متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم از جمله سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو است و پیش تر نیز با همین عنوان مجرمانه به زندان رفته است.

وی با اشاره به اینکه متهم حدود یک ماه است که از زندان رهایی پیدا کرده است، ادامه داد: وقتی از وی درباره انگیزه اش از سرقت خودرو سوال شد، وی مدعی بود که دیگر اعتیاد را ترک کرده و سرقت نیز نمی کند ولی این سرقت اخیر را برای رفتن به زندان انجام داده است.

متهم در توضیح بیشتر گفت: برادرانم بعد از آزادی ام از زندان به شدت مرا کنترل می کنند و حتی نمی گذارند من در بیرون از خانه قدم بزنم که به همین دلیل، تصمیم گرفتم با دزدیدن یک خودرو دوباره به زندان برگردم و از این زندگی سخت راحت شوم.

بنابراین گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟