به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: حوالی ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸، یک دستگاه سواری پژو در گردنه باجگاه شیراز به دستور ایست ماموران نیروی انتظامی بی توجهی و اقدام به فرار می کند.

وی ادامه داد: به دلیل عدم توجه سرنشینان این خودرو به دستور پلیس ،ماموران اقدام به تعقیب این خودرو کرده و در این تعقیب و گریز ماموران برای متوقف کردن این خودرو از تیر هوایی برای هشدار دادن نیز استفاده می کنند اما سرنشینان این خودرو بی توجه به آن باز اقدام به گریز کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اضافه کرد: در ادامه این ماجرا، خودرو پژو در حین گریز به یک دستگاه سواری عبوری برخورد و متوقف می شود.

خسروانی در ادامه گفت: در پی این تصادف دو نفر از سرنشینان خودرو عبوری مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و دو نفر سرنشین خودرو پژو که اقدام به فرار از دست ماموران پلیس کردند نیز دستگیر می شوند.

وی اظهار داشت: ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از خودرو این قاچاقچیان کشف می شود و دو متهم نیز در حال حاضر برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند و بزودی برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس عنوان کرد: این قاچاقچیان مسلح نبودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟