وحشت اهالی ساوه از این گانگستر / اقدام بی رحمانه با مرد بی‌گناه

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:‌ فردی که روز گذشته به علت اختلافات شخصی در یکی از خیابان شهر به سمت شهروندی دیگر تیراندازی کرده بود، در کمتر از 5 ساعت در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

پرویز اسدی  اظهار کرد: ظهر روز گذشته گزارشی از یک تیراندازی در خیابان هفت‌تیر غربی شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی به علت اختلافات شخصی به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده و با مجروح کردن او از محل گریخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اضافه کرد: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال و با شناسایی عامل تیراندازی، برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری او آغاز شد.

اسدی ادامه داد:‌ در تمهیدات اجرایی پلیس،‌ عامل تیراندازی بعد از گذشت حدود 5 ساعت در حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و یک قبضه سلاح از او کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیرشده با هماهنگی مرجع قضائی برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 509117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟