نجات گروگان 8 ساله هرمزگانی پیش از انتقال به آن سوی مرز+ تصویر

به گزارش رکنا، پسر 8ساله وقتی برای خریدن نان از خانه بیرون رفته بود در دام آدم‌ربایانی گرفتار شد که قصد انتقال او به افغانستان را داشتند.این پسر 8ساله چند روز قبل از خانه‌شان واقع در یکی از محلات میناب در استان هرمزگان خارج شد. او قصد داشت نان بخرد اما در بین راه چند مرد غریبه سد راهش شدند و او را به‌زور با خودشان بردند.

چند ساعت از خارج شدن پسربچه از خانه گذشته بود که پدر و مادرش دلواپس او شدند. همان زمان بود که فرد ناشناسی با آنها تماس گرفت و گفت پسربچه را ربوده و برای آزادی‌اش پول می‌خواهد. پدر و مادر پسر 8ساله باورشان نمی‌شد فرزندشان که تا همین چند ساعت قبل در خانه بود حالا در چنگ افراد ناشناس گرفتار شده است. در این شرایط بود که آنها از پلیس کمک خواستند. وقتی مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی میناب در جریان این آدم‌ربایی قرار گرفتند تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن مخفیگاه آدم‌ربایان و نجات گروگان‌شان آغاز کردند. این در حالی بود که آدم‌ربایان مدام با خانواده گروگان‌شان تماس می‌گرفتند و آنها را تهدید و باج‌خواهی می‌کردند.

ماموران در جریان تحقیقات خود با استفاده از دوربین‌های مداربسته‌ای که در محل ربودن پسربچه نصب شده بود توانستند شماره پلاک خودروی آدم‌ربایان را به‌دست بیاورند. آنها با شناسایی مالک خودرو در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به کودک‌ربایی اعتراف کرد و گفت پسربچه در اختیار 2 نفر از همدستانش است. اعترافات او نشان می‌داد که 2همدستش قصد دارند پسربچه را به افغانستان منتقل کنند. با وجود این ساعتی بعد خبر رسید که آنها که از دستگیری همدست‌شان با خبر شده‌اند و پسربچه را توسط یک واسطه به پایگاه بسیج سندرک تحویل داده‌اند.

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی میناب در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: با وجود اینکه پسر 8ساله صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد اما تحقیقات برای دستگیری 2متهم فراری همچنان ادامه دارد و پرونده متهم دستگیرشده نیز به دادسرا فرستاده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟