به گزارش رکنا، هشتم تیر گذشته ماموران کلانتری رسالت، در تماس با قاضی ویژه قتل عمد مشهد از مرگ دلخراش جوانی خبر دادند که بر اثر اصابت چاقو مجروح شده بود! به دنبال دریافت این خبر بی درنگ قاضی کاظم میرزایی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شد جایی که پیکر بی جان و خون آلود جوان 29 ساله روی تخت سردخانه قرار داشت. بررسی های مقدماتی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نشان می داد که «رضا. گ» (مقتول) در پاتوق خلافکاران و با ضربات چاقوی شرور معروف به «شاه توت» به قتل رسیده است بنابراین مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم خیابان رسالت 19 شد.

ادامه تحقیقات تخصصی و میدانی بیانگر آن بود که یکی از منازل این خیابان به پاتوق فساد و سرقت تبدیل شده است و زنی سرکردگی پاتوق خلافکاران را به عهده دارد و «علیرضا- ن» (شرور معروف) نیز به این پاتوق رفت و آمد داشت.

او از افراد سابقه دار و سارقان حرفه ای بود که پس از مشاجره با جوان 29 ساله، درگیری خونینی را رقم زده و دوستش را با ضربات چاقو نقش بر زمین کرده بود. گزارش خراسان حاکی است، اهالی محل با دیدن صحنه وحشتناک نزاعی که جوان 29 ساله آخرین نفس هایش را می کشید با پلیس 110 تماس گرفتند و با گلایه از وضعیت اسفبار «لانه خلافکاران» ماجرای درگیری خونین را گزارش کردند. ادامه بررسی های قاضی میرزایی در صحنه جنایت نشان می داد که همسر و فرزند گرداننده پاتوق خلافکاران نیز به علت خلافکاری های هنجارشکنانه در زندان به سر می برند به همین دلیل دستور پلمب این «پاتوق» صادر شد و تحقیقات با صدور دستورات محرمانه ای از سوی مقام قضایی برای دستگیری شاه توت فراری ادامه یافت.

 درحالی که رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه «شاه توت» به بولوار سرافرازان مشهد کشیده بود دو روز قبل نیروهای انتظامی مشهد در تعقیب دزدان اموال داخل خودرو به سرنخ هایی از ردپای شاه توت رسیدند به همین دلیل و با تدابیر سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رئیس پلیس مشهد) روند عملیاتی و اطلاعاتی پرونده باند «شاه توت» تغییر کرد چرا که این شرور معروف به اتهام قتل نیز تحت تعقیب قرار داشت. به دستور فرمانده انتظامی مشهد، گروه ویژه‌ای از نیروهای کارآزموده تجسس وارد عمل شدند و با تجزیه و تحلیل های کارشناسی به مخفیگاه دزدانی رسیدند که «شاه توت» به تازگی این باند را تشکیل داده بود.

با تکمیل تحقیقات وهدایت مستقیم سرهنگ صارمی، نیروهای عملیاتی با کسب مجوزهای قضایی، پاتوق دزدان را در بولوار سرافرازان مشهد به محاصره درآوردند. آنان در یک عملیات غافلگیرانه شاه توت و دو عضو دیگر باند سرقت را درحالی دستگیر کردند که «شاه توت» معتاد با دیدن پلیس در جا خشک شد و حلقه های قانون بر دستانش گره خورد.

در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعداد زیادی لوازم سرقتی شامل مدارک مال باختگان، رینگ، چادر مسافرتی و دیگر محتویات خودروها کشف و ضبط شد. این شرور سابقه دار که به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر صنعتی نای ایستادن نداشت روز گذشته در حضور قاضی با تجربه ویژه قتل عمد مشهد به صراحت ارتکاب قتل در پاتوق محله رسالت را پذیرفت وگفت: من هم مانند دیگر خلافکاران به آن پاتوق رفت و آمد داشتم ولی یک روز قبل از وقوع قتل، هرچه در زدم، «رضا» در حیاط را باز نکرد! من هم کینه او را به دل گرفتم و روز بعد وقتی به آن جا رفتم به خاطر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من با چاقو شاه رگ گردنش را زدم!

به دستور قاضی میرزایی، متهم به قتل در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت تا بررسی های تخصصی در این باره ادامه یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 508859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟