جنجال بازداشت  سحر تبر در رسانه های خارجی ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا و به نقل از دیلی میل، رسانه های خارجی در خصوص دستگیری سحر تبر شاخ معروف اینستاگرام ایرانیان واکنش نشان دادند.

به گفته رسانه ها، این دختر 22 ساله تاکنون 50 عمل زیبایی انجام داده تا خود را به بازیگر مشهور هالیوود نزدیک کند اما وی این عمل های زیبایی اش را انکار می کند و مدعی است که فقط با استفاده از لوازم آرایشی خود را این چنین درست می کند چرا که متوجه شده فالوور هایش به شدت این چهره او را می پسندند و هر روز به تعداد آن ها اضافه می شود.

پس از دستگیری سحر تبر به جرم افشای فساد و حرکات غیراخلاقی در اینستاگرام راز های او فاش شد و عده از کاربران او را عروس مرده و زامبی خواندند چرا که بی نهایت به آن ها شباهت دارد و سعی دارد با این کار خودش را به آنجلینا جولی نزدیک کند.

تصاویر منتشر شده از این شاخ اینستاگرام در رسانه ها و فضای مجازی نشان می دهد که وی با پروتز لب و کوچک کردن گونه و دماغش چهره اش را به شدت مشمئز کننده کرده است اما سحر مدعی است که این چهره او فقط با اوازم آرایش این چنین شده و هنر او در آرایش او را به این شکل در آورده است.

در حال حاضر سحر تبر که روز شنبه توسط نیروهای پلیس دستگیر شد در بازداشت است تا تحقیقات بیشتری در خصوص دستگیری اش انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟