به گزارش رکنا، روز 20 شهریور امسال ماموران پلیس آبادان در جریان آتش سوزی عمدی یک خانه در منطقه کوی ملت آبادان قرار گرفتند که در تحقیقات متوجه شدند پسر جوانی به نام محمد از یک طایفه به خواستگاری دختر نوجوانی از طایفه دیگر رفته و خانواده دختر به این خواستگاری جواب منفی داده اند اما پسر و دختر جوان تصمیم به کار عجیبی گرفته اند.

شامگاه جمعه 15 شهریور ماه محمد خواستگار جوان همراه با دختر مورد علاقه اش از خانه شان فرار می کنند و همین باعث شده تا طایفه دختر نوجوان به سراغ خانواده پسر جوان بروند و با آتش زدن یک خانه آنها را تهدید و مجبور به بازگرداندن دخترشان کنند.

در همین راستا مأمورین باتلاش و کوشش فراوان توانستند رد این دختر و پسر عاشق را در یکی از استان های همجوار بدست آورند و با هماهنگی مقام قضایی دختر نوجوان به همراه پسر مورد علاقه اش دستگیر و به آبادان بازگردانده شد سپس پرونده این دختر و پسر عاشق پیش روی بازپرس شعبه دوم دادسرای آبادان قرارگرفت.

با توجه به اینکه خانوادها راضی به ازدواج این دو نیستند پسر و دختر خواهان این هستند که از طریق مقام قضایی به آنها اجازه داده شود تا با یکدیگر ازدواج کنند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟