به گزارش رکنا، مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم اردبیل گفت: روز گذشته یک مرکز غیرمجاز زیبایی زنان در مرکز شهر پلمب و فرد خاطی بازداشت شد.

روزبه مقدم  اظهار کرد: طی بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و نماینده نیروی انتظامی، مرکز زیبایی غیرمجاز، پلمب و خانم متخلف بازداشت و به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی افزود: خانم بازداشت شده دارای مدرک پیراپزشکی است که این مدرک تحصیلی هیچگونه ارتباطی با فعالیت‌های وی نداشته است.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: شخص خاطی چهار ماه پیش به دلیل احداث و فعالیت مرکز غیرمجاز زیبایی زنان شناسایی شده و مرکز غیرمجاز نیز پلمب شده بود و تعهد داده بودند که فعالیت غیرمجاز و غیرقانونی نداشته باشند.

وی بیان داشت: طبق رصدهای صورت گرفته مشخص شد این خانم متخلف از یک ماه گذشته برای دومین بار اقدام به فعالیت‌های غیرمجاز کرده است و طی چندین بار مراجعه کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شخص خاطی درب مرکز را برای بازرسان باز نمی‌کرد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: انجام فعالیت‌هایی مانند لیزر، تزریق بوتاکس، ژل و... باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود و اگر به این مورد توجه نشود مشکلات متعدد و جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟