دستگیری جاعل تهرانی که از طعمه هایش اخاذی می کرد

به گزارش رکنا، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فرد جاعلی خبر داد که با جعل عنوان دستگاه های اجرایی و امنیتی کشور از طعمه های خود به شکل های مختلف اخاذی می کرد.

 سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر،گفت: روز گذشته گزارشی در خصوص اخاذی از کسبه یکی از محلات جنوب شرق تهران توسط فردی که خود را از کارکنان ارگان های امنیتی کشور معرفی کرده بود دریافت کردیم.

وی افزود: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد جاعل با حضور در قهوه خانه ها و رستوران های سنتی محل با جعل عنوان و اعلام ارتباط با دستگاه های قضایی خود را یکی از عوامل یکی از سازمان های نظامی تهران معرفی و از طعمه های خود مبالغ قابل توجهی اخاذی می کند.

این مقام انتظامیبا اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته یکی از قربانیان این جاعل شناسایی خاطر نشان کرد:مالباخته در خصوص فعالیت های متهم عنوان داشته«در سال 97 یک برگ احضاریه جعلی صادره از دادگاه انقلاب توسط پیک موتوری به درب منزل بنده ارسال شده که اینجانب در قهوه خانه محل با این فرد جاعل آشنا شدم و ایشان با شرط پرداخت 50 میلیون تومان در قالب دلار قول مساعدت داده که پس از پرداخت مبلغ مورد نظر را با مراجعه به دادگاه انقلاب متوجه جعلی بودن احضاریه شدم».

سرهنگ راستی ادامه داد: با محرز شدن جعلی بودن عناوین وی،مراتب جهت دستگیری یادشده در دستور کار قرار گرفت و در نهم مهرماه اکیپی از مأموران مجرب مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ،محل اختفای متهم در محدوده میدان خراسان را شناسایی که با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان متهم و دیگر مالباختگان در دستور کار این مرکز قرار دارد گفت: متهم پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟