پای شیرخشک‌های فاسد در طلاق مهناز افشار در میان است؟

به گزارش رکنا، موضوع شیرخشک‌ها هنوز بر سر زبان‌هاست، شیرخشک‌هایی که عده‌ای می‌گویند فاسد بوده و نوزادانی را نابینا کرده یا به کام مرگ کشانده. در پی پرونده چند سال گذشته شکایت هلال‌احمر از یاسین رامین، این موضوع حاشیه‌های زیادی پیدا کرد و گفته شد فرزند محمدعلی رامین، ‌با استفاده از نفوذ پدرش در دولت احمدی‌نژاد توانسته محموله‌ عظیمی از شیرخشک‌های فاسدشده را وارد و توزیع کند که سود کلان برای خودش داشته و ضررهای جبران‌ناپذیر برای بعضی خانواده‌ها.

این موضوع هنوز هم مطرح می‌شود و تنورش داغ است،‌ مخصوصاً وقتی مهناز افشار، همسر یاسین رامین، فعالیت جدیدی را شروع می‌کند یا در شبکه‌های اجتماعی، درباره موضوعات مختلف واکنش نشان می‌دهد، هجمه‌ زیادی علیه او درباره فعالیت همسرش شدت می‌گیرد. این موضوع حتی به جایی رسید که این بازیگر که سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» هم هست و برای بهبود وضعیت کودکان تلاش می‌کند، با گلایه از بعضی حرف‌ها، در یک نشست خبری، نسبت به این موضوعات واکنش نشان داد و خواست که تسویه‌حساب شخصی را از فعالیت اجتماعی او جدا کنند. او تأکید کرد که به اندازه منتقدان، پیگیر این موضوع است و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، آن را جنایتی غیرقابل بخشش می‌داند که لازم است به آن رسیدگی شود.

اما موضوع به اینجا ختم نشد و در ادامه، باز هم افرادی همان اتهامات را به یاسین رامین و مهناز افشار نسبت دادند تا اینکه حکم زندان برای همسر مهناز افشار صادر شد و این بازیگر در واکنش به این مساله گفت: «من یک مادرم، یک انسانم، و این موضوع که درباره پرونده همسرم مطرح شده برای من قطعاً مهم است چون حتماً به این فکر می‌کنم که فرزندم را با چه پولی بزرگ می‌کنم. فرض بگیریم که من استقلال مالی داشته باشم و از درآمد همسرم ارتزاق نکنم، اما به هر حال باید بدانم همسرم چه انسانی است...»

به این ترتیب حالا به نظر می رسد که مهناز افشار فهمیده است آقازاده‌ای که با او وصلت کرده بود چه انسانی است. او در توییتر خبرداده است که یک «مادر مجرد» است و به این ترتیب پس از آنکه با توییتر قهر کرده و گفته بود دیگر درباره هیچ موضوعی اظهارنظر نمی کند، باز از این شبکه اجتماعی استفاده کرد تا این بار به یک پرونده جنجالی که با زندگی مشترک او گره خورده بود، پایان دهد: شیرخشک‌های آلوده!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟