ردپای 74 شاکی جدید در پرونده اقتصادی پرهام در گلستان

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی صبح امروز در دومین نوبت رسیدگی به پرونده اخلالگران نظام اقتصادی موسوم به «پرهام» اظهارداشت: در کیفرخواست اولیه این پرونده دو هزار و 733 نفر شاکی ثبت شده بود. متهم ردیف اول این پرونده سید احمد میرمحمدی متهم به اخذ وجوه کلان از مردم به مبلغ 130 میلیارد و 103 میلیون تومان است.

وی افزود: متهمان ردیف دوم و سوم، مهدی و نادر قوانلو نیز مبلغ 97 میلیارد و 400 میلیون تومان در گلستان اقدام به جمع‌آوری غیرقانونی وجوه مردم کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: علاوه بر کیفرخواست اولیه، دو کیفرخواست نیز در مرکز استان تهیه شده و شکات جدیدی نیز به این پرونده اضافه شده است.

وی گفت: در یکی از کیفرخواست‌ها که 37 شاکی وجود دارد که یک شاکی مربوط به متهم ردیف اول و 36 شاکی مربوط به متهمان ردیف دوم و سوم هستند.

حجت‌الاسلام سیدحسینی افزود: کیفرخواست دیگری نیز در شهرستان آزادشهر تهیه شده که برای 16 نفر قرار جلب دادرسی صادر شده است.

وی بیان داشت: تعداد شکات به دو هزار و 808 نفر افزایش یافته و مبلغ شاکیان استان گلستانی 105 میلیارد و 614 میلیون تومان و شاکیان استان سیستان و بلوچستان از متهم ردیف اول نیز به 163 میلیارد و 838 میلیون تومان افزایش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟