بازیگر معروف روس به جان مامور پلیس افتاد+ عکس

به گزارش رکنا، اوستینوف ۲۳ ساله که به دلیل حمله به افسر پلیس پس از دستگیری در تظاهرات طرفداران دموکراسی در ۳ آگوست در مسکو به حبس تعزیری محکوم شده بود، توسط دادگاه تجدید نظر حکم تعلیقی برای وی صادر شد.

تجدیدنظر در پرونده او درست پس از یک هفته از آزادی وی با قرار وثیقه و در پی اعتراضات گسترده به رهبری چهره‌های پیشرو صنعت فیلم و تلویزیون همچون آندری زویاگینتسف نامزد اسکار و کارگردان برنده طلایی گلدن‌گلوب، نامزد سابق ریاست جمهوری و از چهره‌های معروف تلویزیون صورت گرفت. دانیلا کوزلوفسکی، سرگئی بزروکوف، ماکسیم ویتورگان و یلیزاوِتا بویارسکایا از دیگر شرکت‌کنندگان در این کمپین برای بخشش هنرپیشه روس بودند.

اوستینف یکی از صدها بازداشتی اعتراضات تابستانی بود. اکثر آنها بدون اتهام آزاد شدند، اما اوستینوف به اتهام حمله به پلیس محکوم شده بود.

در پی خشم عمومی، دادستان‌های دولت، که در ابتدا خواستار مجازات ۶ سال زندان برای اوستینوف بودن و ادعا کردند که علیه یک مأمور اجرای قانون دست به عمل خشونت‌آمیز زده، لحن خود را تغییر داده و درخواستی را به دادگاه ارسال کردند و خواستار تخفیف مجازات شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟