وحشت مردم از اشرار محله شوش / آنها کاری کردند ترسناک+ عکس

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 2 شرور محله شوش که 3 دستگاه خودروی سواری شهروندان را به آتش کشانده بودند، خبر داد.

سرهنگ "یعقوب علی رجبیان" بیان داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پلیس پایتخت چندی پلیس از طریق تماس های مردمی با سامانه 110 در جریان آتش کشاندن 3 دستگاه خودرو سواری قرار گرفتند.

وی عنوان داشت: با حضور تیم عملیات پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی در محل، مشخص شد: 2 شرور با یک دستگاه خودر سواری پراید به محل مراجعه و با مواد اشتعال زایی که همراه داشتند، 3 دستگاه خودروی سواری را در کنار خیابان پارک شده بود، به آتش کشانده و به سرعت سوار بر خودر سواری پراید شده و از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پایگاه ششم این پلیس، تحقیقات پلیسی را آغاز و در تحقیقات میدانی، خودرو متهمان شناسایی و ماموران موفق شدند در کمترین مدت زمان ممکن، مخفیگاه متهمان را در کیانشهر شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در مخفیگاهشان با هماهنگی های قضائی دستگیر شدند، ادامه داد: تحقیق از متهمان در خصوص علت و انگیزه آتش سوزی انجام و متهمان پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟