این کوچولوها زندان و شهر آبادان را به هم ریخته بودند + عکس

به گزارش رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و کیف قاپی موبایل قاپی در سطح شهرستان آبادان سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یاسارقین را در دستور کار مأمورین  قرار داد.

  در این راستا مأمورین تجسس کلانتری 16امیرکبیر با استفاده ازمنابع اطلاعاتی و همچنین بازبینی دوربین های مداربسته سطح شهرستان توانستند چند تن از سارقین سابقه دار و کم سن و سال را که به تازگی از زندان آزاد شده و بصورت باندی اقدام به سرقت می کنند را شناسایی و در اقدام غافلگیرانه در چندین عملیات ضربتی در نقاط جرم خیز آبادان 7متهم را درون مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

  متهمان در زمان دستگیری مشغول مصرف مواد صنعتی شیشه بودند و مقدار قابل توجهی مواد مخدر بسته بندی شده برای فروش آماده بود که متهمان به محض دیدن مأمورین موادها را به  دستشویی خالی می کنند  .

 در بازرسی های بعمل آمده از این 7 متهم که 6نفرآنهازیر20سال  هستند چندین موتورسیکلت سرقتی سالم و چندموتورسیکلت اوراقی کشف شد.

همچنین مأموران موفق به کشف موبایل سرقتی که شب گذشته توسط سارقین از یک دختر جوان در ایستگاه اتوبوس در پارک معلم آبادان به سرقت رفته بود شدند . متهمان دربازجویی های فنی به بیش از15فقره کیف قاپی موبایل قاپی 10فقره سرقت موتورسیکلت و همچنین فروش مواد صنعتی شیشه اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه هر7متهم به پلیس آگاهی آبادان تحویل داده شدند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 506500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟