بازداشت ۹ گرداننده کانال تلگرامی سیاه در کردستان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۹ نفر از گردانندگان کانال تلگرامی اعمک با شکایت ۲۵ شاکی حقیقی و حقوقی دستگیر و اینک در بازداشت موقت هستند.

سردار علی آزادی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۵ شاکی حقیقی و ۱۰ شاکی حقوقی از گردانندگان این کانال تلگرامی شکایت کردند اما بحث جنبه عمومی جرم متهمین هم مطرح است البته تمام عناصر فعال این کانال شناسایی و دستگیر شدند و در صورت اثبات ارتباط افراد دیگری با کانال، دستگیری آنها نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

سردار آزادی با بیان اینکه جرم دستگیرشدگان محرز است و پرونده در مرحله دادرسی قرار دارد و هنوز دادگاه متهمین برگزار نشده است، افزود: افترا، تهمت، سلب آسایش عمومی، دلسرد کردن مردم به مدیران و نظام اسلامی برخی اتهامات دستگیرشدگان است.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: ارتباط با گروهک‌های معاند در خارج از کشور یکی دیگر از اتهامات گردانندگان کانال تلگرامی اعمک بوده که مستندات آن نیز موجود و ضمیمه پرونده متشکله آنها است.

وی با بیان اینکه اعلام نام و هویت افراد وابسته به نظام در فضای مجازی با هدف ترور شخصیت آنها از دیگر اعمال مجرمانه این افراد است، یادآو ر شد: ۲ کانال آنتی دادگستری و کسایتی از دیگر کانال هایی هستند که گردانندگان اعمک اقدام به ایجاد آن کرده بودند که در ابتدا گمان می‌رفت در خارج کشور راه‌اندازی شده باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟