نقشه خبیثانه مامور قلابی با درجه سرگردی+ عکس

به گزارش رکنا،  جاوید مهری در خصوص دستگیری مأمور قلابی اظهار کرد: صبح امروز مأمورین انتظامی این شهرستان یک دستگاه کامیون را در حوالی میدان پهلوان کشوری متوقف می‌کنند و در همین حین فردی که لباس نیروی انتظامی با درجه سرگردی به تن داشت و به‌عنوان سرنشین در این خودرو حاضر بود از آن پیاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فرد به‌محض پیاده شدن باعث مشکوک شدن مأمورین می‌شود افزود: مأمورین این فرد را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال می‌کنند.

سرهنگ مهری ادامه بیان کرد: در بازرسی از کوله‌پشتی که همراه این فرد بود یکدست لباس نظامی سپاه پاسداران، یکدست لباس کردی کردستان، یکدست لباس شخصی، یک عدد فلش اموری، مقداری قرص و یک برگ خرید لباس نظامی به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان کشف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وی در اظهارات اولیه هدف از این اقدامش را سوارشدن به خودروهایی عبوری به‌صورت رایگان بیان کرد و یادآور شد: این فرد با هماهنگی مقام قضایی به‌صورت موقت راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشته و به‌محض تکمیل شدن پرونده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟