این دزد عجیب ترین سرقت های تهران را داشت + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : پس از وصول شکایات متعدد از شرکت مخابرات مبنی بر سرقت دریچه های فلزی حوضچه های مخابراتی در سطح شهر تهران که علاوه بر خسارت مالی به شرکت مخابرات باعث ایجاد مشکلات از جمله سقوط شهروندان و موتور سواران به داخل حوضچه ها شده بود ، در تاریخ دوازدهم شهریور ماه با توجه به حساسیت موضوع پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با مراجعه به محل های سرقت به بررسی دوربین های مداربسته پرداختند. فیلم های ضبط شده فردی حدودا 30 ساله را در حال سرقت دریچه های شرکت مخابرات با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید نشان می داد .

با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص می گردد پلاک خودروی موجود در صحنه سرقت جعلی و متعلق به خودروی دیگری می باشد لذا کارآگاهان با بررسی های فنی شماره پلاک خودرو را کشف می نمایند و مشخص می گردد خودرو متعلق به منصور 31 ساله و دارای سابقه سرقت به همین شیوه می باشد . در ادامه با دستور بازپرس شعبه 2 دادسرای ناحیه 34 و اخذ نیابت قضایی متهم در یک عملیات ضربتی در محل سکونت خود در شهر بهارستان دستگیر و به اداره هفدهم منتقل می گردد .

در بازجویی های اولیه منصور منکر سرقت ها شد ولی در نهایت با روئیت ادله و مستندات راهی بجز اعتراف نیافت و اظهار داشته قبل از طلوع آفتاب بین ساعت 4 تا 6 صبح با تغییر شماره پلاک خودرو در خیابان می چرخیده و دریچه های فلزی شرکت مخابرات را به سرقت می برده و پس از سرقت هر دریچه را بین 80 تا 100 هزار تومان بفروش میرسانده و پول حاصله را برای گذران زندگی خرید مواد مخدر مصرف می کرده.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟