به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس شهرستان آبادان گفت:  در پی وقوع سرقت (اسناد و طلاجات) از خانه هایی در منطقه ذوالفقاری شناسایی و دستگیری سارق یاسارقین بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

که دراین راستا مأموران کلانتری۱۸ ذوالفقاری پس از تحقیقات از شاکیان و تشکیل تیم های عملیاتی با انجام گشت زنی نامحسوس و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقین در آبادان شدند.

  پس از هماهنگی بامرجع قضائی وارد محل شده و متهمان که ۲نفر بودند را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اموال و اسناد سرقتی شامل(سند منزل و خودرو؛ گذرنامه؛انواع ساعت مچی؛ بلدیجات؛ یکدستگاه گوشی سامسونگ) متعلق به شکات کشف و سایر اموال سرقتی نظیر؛ طلاجات نیز توسط سارقان فروخته شده بود .

متهمان دربازجویی های فنی به7فقره سرقت خانه اعتراف کردند و وی افزود: باهمکاری سارقان دستگیر شده خریدار طلاهای سرقتی که دارای یک باب مغازه بوده شناسایی؛ ماموران جهت دستگیری وی وارد مغازه شده که خود در مغازه حضور نداشته ولی یکدستگاه گوشی اندروید سامسونگ متعلق به یکی از مالباختگان در مغازه کشف و مالخر اصلی تحت پیگرد قرار گرفته ؛ متهمان دستگیر شده از طریق مرجع قضایی روانه زندان شدند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟