ضارب مدافع پرسپولیس شناسایی شد

به گزارش رکنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره حواشی پیش آمده در خصوص نودمین دربی پایتخت مبنی بر اینکه پلیس پایتخت برای برقراری امنیت بیشتر در ورزشگاه پیشنهاد داده تا حضور تماشاگران در جایگاه‌های پشت دروازه ممنوع شود، گفت: بحث برقراری امنیت در ورزشگاه یک سری ویژگی‌هایی دارد که باید همه به آن توجه کنند.

وی افزود: پلیس مانعی برای حضور هواداران در جایگاه‌های پشت دروازه‌ها ایجاد نکرده و نمی‌کند و ما به این موضوع ورود نکردیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: نکته مهم این است که علی رغم تمام شانتاژها، سرمایه گذاری‌های منفی و یاوه گویی‌هایی که دشمنان و رسانه‌های معاند قبل از برگزاری دربی کردند، دیدیم که تماشاگران فرهیخته و عزیز ما چگونه وارد ورزشگاه شدند و مسابقه دربی را تماشا کردند.

وی افزود: دربی ۹۰ در کمال آرامش و امنیت برگزار شد و در زمان برگزاری شهرآورد پایتخت هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در سطح شهر تهران نداشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خطاب به تماشاگران فوتبال گفت: باید تلاشمان به سمت و سویی برود که یک فوتبال زیبا و بدون حاشیه‌ای را تماشا کنیم و کیفیت برگزاری مسابقات ما از نظر تاکتیکی، تکنیکی و بیرون از زمین چمن بیشتر و بیشتر شود.

رئیس پلیس پایتخت در واکنش به سنگ پرانی عده‌ای از افراد حاضر در سکو‌ها به داخل زمین که باعث شکسته شدن سر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس شد، گفت: برخی از رفتار‌هایی که در بعضی از مسابقات اتفاق می‌افتد و در آن بطری و وسایلی از این قبیل به داخل زمین پرتاب می‌شود، زیبنده ورزش ما نیست.

وی افزود: پرتاب سنگ به داخل زمین که منجر به شکسته شدن سر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس شد رفتار ناشایست و نازیبایی بود و متخلفان منتظر برخورد سنگین و مجازات انتظامی باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ‌ اضافه کرد: البته این موضوع را نیز باید یادآور شد که در بین جمعیت عظیمی که در ورزشگاه حضور دارند و اکثر آن‌ها فرهیخته هستند، عده‌ای تماشاگر نما نیز در بین این افراد قرار دارند که وجهه ورزش را خراب می‌کنند.

سردار رحیمی گفت: قطعا پس از شناسایی متخلفان و سنگ پران ورزشگاه، افراد بازداشت و به تخلف آن‌ها رسیدگی خواهد شد، لذا تاکنون هیچگونه دستگیری درباره بازی دیروز نداشتیم و شناسایی متخلفان برای برخورد قانونی با آن‌ها انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟