دستگیری 120 خلافکار حرفه ای در تعقیب و گریز پلیس در گنبدکاووس

به گزارش رکنا،سرهنگ محمود علی‌فر روز چهارشنبه افزود: از این تعداد ۸۹ نفر متهم تحت تعقیب، ۱۹ خرده‌فروش مواد مخدر و ۱۲ نفر سارق بودند و کشف ۵۵ فقره سرقت و یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در گنبدکاووس محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند، افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم بویژه سرقت، دستگیری سارقان، اراذل و اوباش و متهمان تحت تعقیب و نیز جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و با هدف انتظام امور، بالا بردن ضریب احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان در گنبدکاووس به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از یک طرف باعث دلگرمی شهروندان و از سوی دیگر موجب ناامنی روانی مجرمان می‌شود، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و امکانات برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش میکند.

سرهنگ علی‌فر با تاکید بر عزم جدی پلیس برای برخورد قاطع با افراد مخل نظم و امنیت در جامعه، از شهروندان خواست برای ایجاد امنیت و نظم در جامعه با پلیس همکاری نموده و اقدامات مجرمانه افراد خلافکار را از طریق ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟