وحشت مردم اهواز از تیزی چاقوی مردان خشن

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری دو سارق به عنف و سابقه‌دار گوشی تلفن همراه با بیش از ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری از شهروندان، توسط راکبان یک موتورسیکلت در سطح شهر اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۳ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند سارقان را درحالی که به وسیله چاقو درحال تهدید کردن یک شهروند به قصد سرقت گوشی تلفن همراه وی بودند، شناسایی با هماهنگی مرجع قضایی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و نهایتا تیراندازی به سمت سارقان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: پس از بررسی‌های پلیسی به عمل آمده مشخص شد، متهمان از سارقان سابقه داری هستند که قبلا هم به جرم سرقت دستگیر و سابقه حبس و زندان نیز دارند.

سرهنگ دالوند در پایان با اشاره به ۱۸ فقره سرقت موبایل به روش زورگیری توسط این دو سارق بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟