اعتراف هولناک 2 خفاش شب تهران / دیروز صورت گرفت

به گزارش رکنا، منصور و بابک سراغ زنان و مردان می رفتند و با زورگیری تلفن همراهشان پا به فرار می گذاشتند.

از مدتی قبل پلیس مرکز تهران خود را در برابر سرقت های مشابهی دید که در تاریکی شب رخ می داد و دزدان با حمله به رهگذران تلفن های همراهشان را به سرقت می بردند.

یکی از مردان که تلفن همراه گران قیمت اش به سرقت رفته بود به ماموران گفت: شب در حال بازگشت از بازار بودم که ناگهان صدای موتوری را در نزدیکی ام شنیدم. دو مرد موتورسوار تلفن همراهم را دزدیدند و با سرعت قرار کردند به دلیل تاریکی نتوانستم ظاهرشان را ببینم.

با توجه به محدوده جغرافیایی این کیف قاپی ها، با دستور قضایی ماموریتی ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 113 بازار تهران قرار گرفت.

به این ترتیب، گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا این که ماموران کلانتری 113 بازار ساعت یک بامداد دیروز بیست و ششم شهریور ماه، دو موتورسوار مرموز را در حال پرسه زنی در محدوده چهارراه سیروس مشاهده کردند.

ماموران که می دانستند باید دو دزد شب رو را ردیابی کنند با دیدن مردان موتورسوار به آن ها دستور ایست دادند و بعد از تعقیب و گریزی خیابانی آن ها را مجبور به تسلیم کردند.

در همان صحنه دستگیری ماموران شش موبایل سرقتی به دست آوردند و همین کافی بود تا خفاش های شب های تهران چاره ای جز اقرار نبینند.

بابک با اعتراف به 25 گوشی قاپی گفت: زنان و مردان را در محله های و کوچه های خلوت دنبال می کردیم و در فرصت مناسب گوشی آنان را به سرقت می بردیم.

گوشی را در محدوده های چهارراه سر چشمه و خیابان مازندران سرقت می کردیم و آن ها را پس از سرقت به مالخری در محدوده خیابان مولوی می فروختیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟