به گزارش رکنا، ماموران انتظامی میناب یک مامور قلابی که از واحد‌های صنفی سطح شهر اخاذی می‌کرد را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی میناب گفت: درپی دریافت گزارش‌های مردمی و واحد‌های صنفی مبنی بر این‌که شخصی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس فتا از آنان اخاذی کرده ومتواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ محمد رستمی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در تحقیقات مشخص شد فردی با پوشیدن لباس نیروی انتظامی اقدام به اخاذی کرده که با تلاش فراوان و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، متهم شناسایی شد.

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس فتا شهرستان میناب پس از شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کرده و در بازرسی از آن مکان، لباس نیروی انتظامی با بازو نوشته پلیس فتا و دیگر لوازم نظامی کشف کردند.

فرمانده انتظامی میناب یادآورشد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به اخاذی از واحد‌های صنفی سطح شهر و جعل اسناد و اوراق قضایی با همکاری یک فرد دیگر اعتراف کرد که همدست وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد.

سرهنگ رستمی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول افرادی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند، کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه مورد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟