شگرد احمقانه جوان 32 ساله برای سفر به آمریکا / او از چشم در چشم شدن می ترسید+ تصاویر

به گزارش رکنا، جوان هندی ۳۲ ساله که خود را به شکل یک پیرمرد ۸۱ ساله گریم کرده بود، قصد داشت با این ترفند به آمریکا سفر کند که در فرودگاه دهلی نو بازداشت شد.

روز یکشنبه جی پاتل جوان هندی اهل گجرات با گذرنامه جعلی به نام امریک سینگ ۸۱ ساله با بر سر گذاشتن توربان سفید (دستاری که برخی از مردان هندی بر سر می‌گذارند) و ریش‌های انبوه سوار بر ویلچر وارد فرودگاه گاندی دهلی نو شد تا با این ترفند به نیویورک آمریکا سفر کند. مأموران فرودگاه در بخش امنیتی متوجه پیری ظاهری او شدند و بازجویی را آغاز کردند تا اینکه جوان به جعل کردن پاسبورت و ظاهرش اعتراف کرد.

یکی از ماموران در مصاحبه‌ای گفت:ما در مورد او مشکوک شدیم، زیرا صدایش مطابق با سن او نبود. علاوه بر این او نسبت به سنش دارای پوستی جوان بود چراکه هیچ چروکی نداشت. او افزود: پاتل از نگاه چشم تو چشم امتناع می‌کرد و بیش از اندازه ادای سالمندان را در می‌آورد به همین دلیل شک ما بیشتر شد.

جوان هندی اعتراف کرد که شخصی به نام بهارات، ۴۲ هزار دلار از او پول گرفته تا پس از ورود به فرودگاه او را به نیویورک بفرستد. همچنین این فرد یک گریمور نیز به این جوان معرفی کرده بود تا او را به شکل پیر مردی ۸۱ ساله گریم کند.

در این گزارش علت جعل هویت قید نشده است که چرا جوان ۳۲ ساله ظاهرش را تغییر داده تا از مرز خارج شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ترفند عجیب جوان هندی برای فرار از مرز+تصاویر

ترفند عجیب جوان هندی برای فرار از مرز+تصاویر

ترفند عجیب جوان هندی برای فرار از مرز+تصاویر

کدخبر: 503985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟