به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمود مالمیر" در تشریح این خبر، اظهار داشت: ساعت 3 عصر روز گذشته بیست و چهارم شهریورماه پیرمردی حدودا 70 ساله و ساکن شهرک فرهنگیان به کلانتری 150 تهرانسر مراجعه و ماموران کلانتری را در جریان ماجرای سرقت از منزلش قرار داد.

وی بیان داشت: شاکی مدعی بود که برای خرید میوه به تره بار محل رفته بود که یکی از همسایگانش با وی تماس و اعلام می کند که در خانه اش باز است. بلافاصله از میدان تره بار خارج شده و به خانه اش مراجعه کرده است ولی متوجه شد می شود تعدادی از اقلام منزلش از جمله طلا و جواهر از خانه اش سرقت شده است.

این مقام انتظامی افزود: برای بررسی موضوع تیمی از ماموران عملیات کلانتری به نشانی اعلامی محل سکونت مال باخته مراجعه و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که سارق در محدوده محل سرقت در محله فرهنگیان سکونت دارد و به دنبال آن مخفیگاه وی مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ مالمیر تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی قضائی، تیمی از ماموران عملیات کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و پس از دستگیری وی، مخفیگاهش مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از اموال سرقتی از قبیل: جعبه ابزار، پنل ضبط و غیره کشف شد.

کلانتر محله 150 تهرانسر بیان داشت: با شناسایی تعدادی از اموال سرقتی توسط مال باخته، متهم چاره ای جز به اعتراف نداشت و لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: سرقت را با همکاری یکی از دوستانش که به تازگی از زندان آزاد شده است انجام داده است.

وی اضافه کرد: مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در محدوده کلانتری شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی ماموران با ورود به منزل این متهم و دستگیری وی، تعدادی طلاجات و گوشی هوآوی شاکی و تعداد زیادی لباس کشف کردند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: هر 2 متهم که 30 و 35 ساله هستند پس از انتقال به کلانتری به 60 فقره سرقت منزل با همکاری معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟