به گزارش رکنا، رئیس زندان گچساران گفت: با رضایت اولیای دم و تلاش شبانه روزی شورای حل اختلاف زندان، معتمدین و ریش سفیدان گچساران زندانی ( ک- پ)، که به اتهام قتل در زندان بسر می برد، از زندان رهایی یافت.

 قباد باقرنژاد رئیس زندان گچساران با اعلام این خبر افزود: زندانی ( ک- پ) که به اتهام قتل عمد در زندان بسر می‌برد با تلاش پیگیرانه همکاران شورای حل اختلاف و مددکاران زندان، همچنین به همت معتمدین و ریش سفیدان شهر با رضایت اولیاء دم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: با مداخله ، پیگیری و نشست با خانواده‌های طرفین از طریق شورای حل اختلاف در دفتر رئیس زندان و منازل آنان پس از رضایت از خانواده شاکی زندانی مذکور از چوبه دار نجات یافته و به کانون خانواده خود بازگشت.

باقرنژاد در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات چشمگیر شورای حل اختلاف زندان تصریح کرد: با تأکید مدیر کل زندانها مبنی بر ایجاد کمیته‌های صلح و سازش در زندانها، مددکاران و همکاران ما در شورای حل اختلاف زندان گچساران در زمینه صلح و سازش، سازش و تقلیل بدهی در محکومیت‌های مالی و اختلافات خانوادگی منتهی به مصالحه و بازگشت به زندگی مشترک تلاش‌های خوب و چشمگیری داشته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟