به گزارش گروه حوادث رکنا، روز 20 شهریور امسال ماموران پلیس آبادان در جریان آتش سوزی عمدی یک خانه در منطقه کوی ملت آبادان قرار گرفتند و همزمان در ماجرای دیگری یک خودروی پارک شده در روستای خضرنبی آبادان از سوی افراد ناشناس به رگبار بسته شده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات وارد عمل شدند و مشخص شد که خودروی به رگبار بسته شده برای شیخ یک طایفه است و خانه ای که به آتش کشیده شده نیز از اعضای همان طایفه است.

ماموران در این مرحله با فرضیه اختلاف طایفه ای تحقیقات را شروع کردند ودر این مرحله مشخص شد که پسر جوانی به نام محمد از یک طایفه به خواستگاری دختر جوانی که از طایفه دیگر بوده رفته و خانواده دختر به این خواستگاری جواب منفی داده اند اما پسر و دختر جوان تصمیم به کار عجیبی گرفته اند.

شامگاه جمعه 15 شهریور ماه محمد خواستگار جوان همراه با دختر مورد علاقه اش از خانه شان فرار می کنند و همین باعث شده تا طایفه دختر جوان به سراغ خانواده پسر جوان بروند و با به رگبار بستن خودرو و آتش زدن یک خانه آنها را تهدید و مجبور به بازگرداندن دخترشان کنند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بازگرداندن دختر جوان و دستگیری عاملان آتش افروزی و تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 503696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟